:)

BACK TO SCHOOL : Szkolny Czas cz. 2 ♥

Witam was wszystkich! Ostatnie dni wakacji przed nami! Szkoła coraz bliżej, a ja zdaję się wam o tym tylko przypominam! Tag Szkolny Czas wykonywałam również jakieś 3 lata temu i po prostu muszę odpowiedzieć na wasze pytania! Zaczynajmy!

1) O której wstajesz do szkoły?
- Zależy od godziny, na którą mam przyjść, jednak jest to w granicach 6:30 - 6:50, bo jestem strasznym śpiochem i często nie reaguje na budzik.

2) Ulubiony nauczyciel?
- To pytanie pojawiło się w ostatnim tagu i tak jak tam mówię, że jest to pani od języka angielskiego.

3) Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
- Język angielski i język niemiecki

4) Czy masz w klasie grupę bliskich ci osób czy zadajesz się ze wszystkimi?
- Mam bardzo dobry kontakt ze wszystkimi w mojej klasie, ale mam kilka osób, które są dla mnie bliższe.

5) Plecak, torebka czy tornister?
- Tak jak wspominałam plecak na co dzień, torebka okazjonalnie.

6) Czy malujesz się do szkoły?
- To nie jest jakiś mocny makijaż, po prostu zakrywam niedoskonałości i wory pod oczami, które rano często mi towarzyszą.

7) Do szkoły : spodnie, spódnica czy sukienki?
- Spodnie na co dzień, sukienki na okazje.

8) Czy nosisz do szkoły dodatki? (Bransoletki itp.)
- Zdarza mi się założyć zegarek albo jakiś łańcuszek, ale raczej nie mam głowy na dodatki, w momencie kiedy muszę robić wszystko na sprincie.

9) Czy w zeszłym roku miałaś pasek?
- Tak, miałam.

10) Czy jesz w szkole drugie śniadanie?
-  Powinnam jeść, bo to zdrowe, jednak ja nie jestem w szkole w ogóle głodna i raczej nie jem, chyba że jakiegoś owoca mi się zdarzy.

11) Przedmiot z którego jesteś słaba, nie czujesz się w nim dobrze?
- Zdecydowanie jest to matematyka. Nie powiem, że jestem z niej słaba, bo 4 jako ocena końcowa jest dla mnie satysfakcjonująca, jednak nie czuję jej. Zwłaszcza funkcje, które dla mnie są czarną magią, a muszę niestety je zrozumieć, bo na 100% pojawią się na maturze.

12) Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz samochodem/autobusem/TAXI?
- Do szkoły raczej jeżdżę autobusem bądź samochodem.

13) Zmieniasz buty w szkole?
- Zmieniam, jest to nieuniknione.

14) Czy lubisz ćwiczyć na w-f?
- Uwielbiam sport i uwielbiam wychowanie fizyczne, więc TAK!

15) Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
- Zdecydowanie nie. Wakacje to czas na odpoczynek, lenistwo, więc ja po prostu się relaksuję i staram się nie myśleć co mnie czeka jak wrócę. Ale po pewnym czasie doskwiera mi samotność związana z niewidzeniem moich znajomych, więc za tym tęsknię.

To tyle! Za tydzień ostatni post przed końcem wakacji! Jak ten czas szybko leci!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz