:)

BACK TO SCHOOL : Odpowiedzi na pytania o szkole cz.2a ♥

Hejka!
Witam was na półmetku wakacji! Mamy sierpień, co oznacza, że już niedługo wejdziemy na nowo z nową energią, mam nadzieję lepszym nastawieniem do szkoły - spotkać się z przyjaciółmi, znajomymi i zacząć kolejny rok nauki.
Pewnie zastanawiacie się czemu w tytule jest druga część tego Tagu. Otóż pisałam odpowiedzi na te pytania praktycznie równo 3 lata temu. Trochę się pozmieniało, ponieważ zmieniłam szkołę, zmieniłam znajomych, nauczycieli więc jest to taka aktualizacja! Zapraszam!

1) Jaka klasa była twoją najlepszą?
- Z tego co pamiętam w tagu, który pisałam 3 lata temu brałam pod uwagę podstawówkę, jednak teraz wezmę samo gimnazjum i tą 1/3 liceum, którą udało mi się przeżyć. Moja najlepsza średnia wbrew pozorom była w ostatnim roku czyli w 1 liceum, co było dla mnie ogromnym zaskoczeniem, bo każda osoba, której się pytałam twierdziła, że w liceum następuje duży spadek z gimnazjum, a mi średnia się podwyższyła, więc.

2) Kto jest twoim najlepszym przyjacielem w szkole?
- Ja w liceum poznałam naprawdę wielu, cudownych i ciepłych ludzi i lubię się ze wszystkimi, raczej nie mam żadnych wrogów, natomiast jest jedna przyjaciółka z którą się trzymam od gimnazjum, ale nie widzę potrzeby zdradzania jej imienia, raczej ona wie, że to o nią chodzi, więc mam nadzieję, że taka odpowiedź was satysfakcjonuje.

3) Twój ulubiony przedmiot?
- Bardzo lubię język polski, biologię, WOS, ale moim ulubionym przedmiotem jest język angielski.

4) Z jakiego przedmiotu masz najlepszą ocenę?
- Najlepsze oceny mam z takich mało ważnych przedmiotów typu informatyka czy WOK, natomiast z moich ocen ogólnie jestem zadowolona. Na świadectwie nie posiadam żadnej 3, więc bardzo dobrze. I przestałam już patrzeć na te 'najlepsze oceny', bo one nie odzwierciedlają wiedzy. Chodzi mi o to, że wiem, że powiedziałabym więcej z polskiego niż z informatyki, a oceny się różnią.

5) Z czego twoim zdaniem jesteś najlepsza?
- Ja jestem językowcem i mi nauka języków obcych nie sprawia żadnego problemu, więc powiem, że angielski i niemiecki.

6) Kto jest twoim ulubionym nauczycielem w szkole?
- Ogólnie lubię wszystkich, których miałam w pierwszej klasie, teraz wiem że się trochę zmieni, natomiast taką ulubioną panią jest moja pani od języka angielskiego.

7) Jaką masz średnią?
- Moja średnia w tym roku wyniosła 4,93.

8) Masz mundurki?
- Nie u nas w szkole nie mamy mundurków, co jest dużym ułatwieniem np. w lato, kiedy jest naprawdę gorąco.

9) Jakie profile?
- W mojej szkole znajdują się standardowe profile takie jak humanistyczny, matematyczno - fizyczny, matematyczno - geograficzny czy biologiczno - chemiczny, a to nieliczne.

10) Ile macie średnio lekcji?
- W ostatnim roku miałam po 6/7. Niekiedy zdarzało się 8, ale wtedy miałam raczej na późniejszą godzinę.

To na tyle w połowie dzisiejszego tagu! Na resztę czekajcie w następnym tygodniu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz