:)

BACK TO SCHOOL : Odpowiedzi na pytania o szkole cz. 2b ♥

Heej! Witam was raz jeszcze! Druga część tagu, którego pierwszą część możecie zobaczyć już na moim blogu! Zaczynamy!

11) Chodzisz do szkoły prywatnej czy publicznej?
- Od tamtego roku chodzę do szkoły publicznej i jestem bardzo zadowolona.

12) Gdzie chcesz iść dalej?
- Na razie o tym nie myślę. Mam w głowie kilka kierunków studiów na które być może się wybiorę, ale na konkretny wybór jeszcze przyjdzie pora.

13) Jaką macie stołówkę? Polska czy w amerykańskim stylu?
- Nie mamy stołówki. Jest tylko i wyłącznie sklepik, w którym możemy sobie kupić jakieś kanapki czy napoje.

14) Podoba ci się w twojej szkole?
- Tak. Bardzo się cieszę, że zdecydowałam się zmienić otoczenie, ponieważ będąc w gimnazjum byłam w tym samym budynku co w podstawówce, więc tak naprawdę otoczenie się nie zmieniło i spędziłam 9 lat w tej samej szkole z tymi samymi ludźmi, co już na samym końcu mogło być trochę męczące. Ogólnie szkoła jak i ludzie wywarli na mnie ogromne wrażenie i raczej ta opinia nie zmieni się w ciągu tych kolejnych lat tutaj.

15) Na jakich wycieczkach byłaś w tamtym roku?
- No to znalazłoby się kilka do teatru, kilka wyjść do kin itd. Niestety moja klasa w tym roku nie pojechała na wycieczkę kilkudniową z powodu braku chętnych, ale myślę, że na następny rok odbijemy.

16) Brałaś udział w jakichś konkursach?
- Nie brałam, ale w następnym roku bardzo bym chciała w olimpiadzie z angielskiego, zobaczymy czy się uda.

17) Najlepsze wspomnienie z tego roku szkolnego?
- Myślę, że każde. Wszystko było naprawdę cudowne. Każdy moment spędzony z nową klasą, nowymi nauczycielami był bardzo fajny i nie umiem wybrać tego jednego.

18) Co robisz jak nudzi ci się na lekcjach?
- Zazwyczaj nie ma takiej sytuacji na tych ważniejszych przedmiotach, ponieważ musimy robić skrupulatnie notatki i trochę się do tych lekcji przykładać, więc zazwyczaj nie ma czasu na jakieś rysowanie, pisanie liścików do koleżanki czy zwykłe gadanie, natomiast na niektórych faktycznie trochę odpuściłam te notatki i no rysowanie po zeszytach jak zwykle na zajęcie czasu.

19) Macie szafki w szkole?
- Niestety nie i bardzo nad tym ubolewam, bo szafki są bardzo przydatne zwłaszcza kiedy jest dużo lekcji i nie możesz zostawić tych książek w szkole, które tak naprawdę tylko ci ciążą i wracasz z nimi do domu, psujesz sobie tylko i wyłącznie kręgosłup...No słabo.

20) Nosisz plecak czy torebkę?
- Zdecydowanie wolę nosić plecak, jest to dużo wygodniejsza opcja, ciężar na plecach jest rozłożony i nie przechylasz się na którąś stronę, chyba że nosisz go tylko na jednym ramieniu. Torebkę też noszę, ale tylko jak mam mało lekcji, jest jakiś apel albo jakieś wyjście.

21) W której klasie jesteś?
- Po wakacjach wybieram się do II klasy liceum.

22) Czego uczy twój wychowawca?
- Moja wychowawczyni uczy języka polskiego.

To koniec tego tagu! W następnym możecie się spodziewać aktualizacji Tagu : Szkolny Czas i to w sumie tyle! Zapraszam do czytania moich postów! Do kolejnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz