:)

TOP 5 SCEN Z RIVERDALE (s02e19) #spoilers ♥

Ja wiem, że macie mnie za totalną wariatkę, ale powiem wam, że w ostatnim czasie Riverdale to jest jedyny serial, który mnie porywa.
Zostały jedynie trzy odcinki, więc chyba będziecie się musieli przemordować!
Zapraszam do kolejnego TOP 5 SCEN Z RIVERDALE! :)

SCENA 1 - Pogrzeb Midge 💔
Jak chyba mówiłam, jakoś specjalnie za Midge nie przepadałam. Dalej utrzymuję taką wersję, jednak jej pogrzeb był moim zdaniem piękny. Cheryl, która śpiewała, jak zwykle mnie zachwyciła, bowiem Madelaine ma moim zdaniem jeden z najlepszych głosów. Wydarzenia, który działy się również po samym pogrzebie były...wywierające wrażenie...Ten liść od matki Midge, te komentarze, że szeryf się w ogóle nie stara...no było mi szkoda człowieka :(

SCENA 2 - Chic zdemaskowany 💪
Bardzo mi przykro z tego powodu, bo Hart Denton cudownie się wcielił w rolę Chica, ale prawdopodobnie już go nie zobaczymy. Zostały tylko 3 odcinki, a on w końcu uciekł (mam taką nadzieję). Chica poznaliśmy jako bezwzględnego kryminalistę, który udawał syna Alice...Scena, w której Betty i Jug wbiegają do domu z prawdziwymi informacjami na temat syna Cooper była piękna, w każdym razie, Chic już raczej nie jest zagrożeniem...

SCENA 3 - Charles to dziecko...👶
Gdy poznaliśmy prawdę o Chicu, że miał on coś wspólnego ze śmiercią Charlesa i to wszystko się tak skumulowało, naprawdę było mi tak źle na sercu...A Alice tylko do dobiła...Gdy poszła do przyczepy FP, wiedziałam już co chce mu powiedzieć i o czym zaraz dowiedzą się widzowie...Charles był licealnym wybrykiem Alice i FP'iego! Kto z was myślał tak samo jak ja?

SCENA 4 - Nick St. Psycho ❤
Nick...St....Clair...Myślałam, że Riverdale go już nie zobaczy, a chłopak wrócił i jeszcze chciał zabić Archiego? Przepraszam co? To jak Archie wyglądał, jak Nick postępował...Naprawdę cieszę się, że Ronnie powoli odzyskuje rozum i dała radę z Nickiem! Archie też bosko pokonał tych bandytów! Serio wszystkie sceny z tą trójką były tak dobrze zagrane, tak fajne...Nice job!

SCENA 5 - Hal Cooper to BLACK HOOD?! 👀
Niemożliwe, stało się możliwe! Ostatnia scena z Riverdale jak zwykle najlepsza! Mina Betty, gdy Alice mówi, że Hal poszedł jej szukać, jest bezcenna! Chyba wszyscy się domyślili, co to może oznaczać! W sumie, jakby tak popatrzeć, Hal idealnie się nadaje. Wygląd podobny, nigdy nie było go koło Betty, gdy Black Hood do niej dzwonił, wie o niej wszystko i zna ją od małego! Myślicie że to prawdopodobne, a Hal się po prostu mści na wszystkich za to co go spotkało? Dajcie znać!

Odcinek był sztosowy! Chyba każdy się ze mną zgodzi! Dobra ekipa! Widzimy się za tydzień, mam nadzieję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz