:)

sorry :( + 24 questions = 24 songs

Wiem, że moja nieobecność tutaj była niewskazana.
Przepraszam.
Skończyły mi się pomysły i szczerze, nie chciało mi się. Ogrom pracy, którą musiałam włożyć w szkole był niewyobrażalny. Wracam, ale szczerze mówiąc, nie wiem na ile i co ile się wszystko będzie pojawiać!
Aktualizacja pewnego postu, który możecie znaleźć gdzieś na blogu! CZĘŚĆ 1!
1) Piosenka związana z twoim dzieciństwem?
- Ostatnio mam straszną fazę na piosenkę z jednej z moich ulubionych bajek Disney'a Pocahontas czyli 'Kolorowy Wiatr' <3

2) Piosenka, która najbardziej przypomina ci o twoim byłym chłopaku?
- Powiedzmy, że byłaby to piosenka Little Mix 'Shout out to my ex'

3) Piosenka, która przypomina ci o jednym z twoich rodziców?
- No nie wiem, na bank wtedy powiedziałam, że jest to 'Stronger' Kelly Clarkson i chyba nie zmienię tej decyzji

4) Piosenka, która cię uspokaja?
- Jest to 'The One' zespołu The Chainsmokers <3

5) Piosenka, która często jest w twojej głowie?
- Ostatnio mam w głowie piosenkę Marshmello & Anne-Marie 'Friends'

6) Piosenka, która przypomina ci o twojej najlepszej przyjaciółce?
- Słuchamy tego samego, więc zdecydowanie 'Believer' zespołu Imagine Dragons

7) Piosenka, która przypomina ci o zeszłych wakacjach?
- Zeszłe wakacje, kręciły się koło jednej piosenki, wszyscy ją znają, nie ma opcji żeby nie słyszeć jej nazwy, bowiem 'Despacito' leciało na każdej możliwej stacji.

8) Piosenka, która przypomina ci o twojej pierwszej miłości?
- Wybiorę chyba 'In the name of love' Bebe Rexha & Martin Garrix

9) Piosenka, która wyzwala w tobie nadzieję?
- Może Sia 'Never give up'

10) Piosenka twojego ulubionego zespołu?
- Ciężko jest mi wybrać ulubioną piosenkę Imagine Dragons, bo naprawdę lubię wszystkie, ale chyba przez to, że 'Demons' miało dla mnie tak ogromne znaczenie w pewnej chwili i w sumie wciąż ma to wybiorę właśnie ją.

11) Soundtrack z jednego z twoich ulubionych filmów?
- Jejku, musi to być ulubiony film? Szczerze chyba nie posiadam w tym momencie ulubionego, jednak jest piosenka ze ścieżki dźwiękowej filmu 'Nowe oblicze Greya', gdzie cudownym utworem jest 'For you' wykonania Rity Ory i Liama Payne'a

12) Ostatnia piosenka, którą słyszałaś?
- Ostatnią piosenką, którą słyszałam był utwór z filmu Disney'a High School Musical, który ja uwielbiałam i jest to piosenka wykonania Zaca Efrona i Vanessy Hudgens pt.:' I gotta go my own way' <3

To tyle, mam nadzieję, że za tydzień zobaczycie drugą część aktualizacji! A ja się żegnam!
Do kolejnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz