:)

TOP 5 SCEN Z RIVERDALE (s02e18) ♥ #spoilers

Kochani! Nie wiecie co w tym momencie przeżywam...Ostatni odcinek Riverdale był...ja nie mam słów, ale przedstawie wam 5 najbardziej zaskakujących może najlepszych scen moim zdaniem, a uwierzcie mi, bardzo trudno wybrać z 40minutowego ocinka!

SCENA 1 - Halice znów razem 😶
To jest zdecydowanie coś z czego się nie cieszę. Moje marzenie to zobaczyć Alice z FP...Hal po prostu sobie przyszedł i poprosił o wybaczenie. Faktycznie, rozumiem że ona na pewno go kocha, bo jednak małżeństwo z długim stażem, no ale ludzie. Ile razy on już je zostawiał itd...

SCENA 2 - Chuck?! 😈
No tego się nie spodziewałam jeszcze bardziej...Chuck Clayton, osoba, która w pierwszym sezonie przyprawiała mnie o mdłości nagle stała się cudownym i miłym chłopakiem? Zdecydowanie ten odcinek dał mu to, że zyskał w oczach tysięcy ludzi w tym także w moich. Stwierdziłam nawet, że jest przystojny...Ale mam jakieś przeczucie, że to się źle może skończyć dla związku Veronicy i Archiego.

SCENA 3 - Beronica is back! 💘
Moje serce...Naprawdę na to czekałam. W ostatnich odcinkach te zgrzyty między Betty, Veronicą, Archiem i Jugheadem to było zupełnie niepotrzebne, a teraz...jeszcze ta piękna piosenka 'You shine', którą wykonały...cudowna i to był powrót w wielkim stylu! Mam tylko nadzieję, że już będzie tak do końca!!

SCENA 4 - Morderstwo Midge 💥
Finał moi drodzy. Nigdy w życiu bym się tego nie spodziewała. Piękna scena. Śpiewająca Alice, a swoją drogą strasznie mi się podoba jej głos i nagłe przerażenie w oczach wszystkich. Nie wiedziałam co się dzieje, bo nie od razu to pokazali...Kiedy jednak moje oczy ujrzały powieszoną Midge...Byłam w szoku. Nie lubiłam jej za bardzo i nie będzie mi jej jakoś strasznie brakować, jednak...No brak słów...Całość przedstawienia Kevina została zniszczona. Co przykuło moją uwagę? W scenie w której wszyscy krzyczą i wybiegają, Chic po prostu siedzi i patrzy. Nie rusza się...Czy możliwe że on miał coś wspólnego z tym morderstwem?

SCENA 5 - BLACK HOOD WRÓCIŁ! 🔥
O KURCZĘ! Producenci nas nie zawiedli! Black Hood powrócił. Szczerze mówiąc, miałam takie przypuszczenia. Ten woźny od początku wyglądał mi na niewinnego. Jestem strasznie podekscytowana, bo wiem że w te ostatnie odcinki sezonu dużo się jeszcze wydarzy, a zwiastun kolejnego już mi to potwierdza!

Kochani, no co ja mogę powiedzieć. Odcinek był bardzo dobry jak nie najlepszy z całego drugiego sezonu! Wszystkie piosenki były tak perfekcyjne, że chce się ich słuchać w kółko. Oglądałam ten odcinek już kilka razy i szczerze? Mogę go oglądać ciągle i ciągle. Nie mogę się doczekać kolejnego tygodnia, bo jednak będzie się działo! W takim razie...do kolejnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz