:)

24questions = 24songs

Udało się, kolejny tydzień i kolejny post!
Oto on!
13) Piosenka, która przypomina ci o twoim byłym przyjacielu?
- Hmmm...Myślę, że to może być 'Castle on the hill' Eda Sheerana

14) Piosenka, którą kochasz śpiewać?
- Ja kocham ogólnie śpiewać, więc tak naprawdę wszystko co mi wpadnie w ucho, ale jak mam wybrać jedną piosenkę to niech będzie Alex & Sierra 'Little do you know'

15) Piosenka, która wywołuje u ciebie płacz?
- Jest wiele takich piosenek, bo wiele mi przypominają i ja wiele przy nich myślę, jednak taką piosenką może być 'Apologize' zespołu One Republic

16) Piosenka, która zmusza cię do tańca?
- Tak naprawdę do każdej można tańczyć, ale 'Shape of you' Eda Sheerana...Kocham <3

17) Piosenka, którą kochasz, ale rzadko jej słuchasz?
- Zdecydowanie są to dwa utwory. Pierwszy to 'See you again' Wiz Khalify i Charliego Putha, a druga to 'Give me love' Eda Sheerana. Nie słucham ich zbyt często, bo nie chcę złapać do nich obrzydzenia, bo naprawdę je lubię i ciężko mi by było gdybym nagle przestała.

18) Pierwsza piosenka alfabetycznie na twojej playliście?
- Jest to piosenka 'A thousand miles' Vanessy Carlton

19) Ostatnia piosenka alfabetycznie na twojej playliście?
- Lana del Rey 'Young and beautiful'

20) Twoja ulubiona piosenka?
- Już od dawien dawna i często to powtarzałam, że jest nią 'See you again', które już wcześniej się pojawiło.

21) Piosenka, którą ktoś zaśpiewał specjalnie dla ciebie?
- Prawdopodobnie 'Perfect' Eda Sheerana, tak sobie śpiewaliśmy wszyscy więc chyba to.

22) Piosenka, której już nie możesz słuchać?
- Odkąd tamten post się pojawił, wiele się wydarzyło i to niekoniecznie dobrych rzeczy i tak naprawdę ciągle słuchałam piosenki 'Without you' Davida Guetty i Ushera i ja już po prostu nie mogę jej słuchać, nie wiem, przejadła mi się.

23) Piosenka, do której tańczysz razem ze swoją najlepszą przyjaciółką?
- Coś Imagine Dragons, powiedzmy że 'Bet my life'

24) Piosenka, której mogłabyś słuchać cały dzień bez przerwania jej?
- Nie ma takiej piosenki, bowiem znudziłaby mi się tak jak 'Without you'

To było przyjemne wrócić do tych tagów! Mam nadzieję, że widzimy się niebawem! Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz