:)

ULUBIEŃCY WRZEŚNIA (♥)

Hej! To już ten czas! Czekałam na to...Kolejni ulubieńcy przed nami! ZAPRASZAM! :)

~ KSIĄŻKA
Ulubieńcem w tej kategorii zostaje książka, książka która była oparciem mojego dzieciństwa. Bardzo lubiłam ją czytać, były momenty na których się strasznie wzruszałam...Jest to książka pt.: "Bambi". Pewnie każdy z was kojarzy takiego małego słodkiego jelonka...:)
 

~ MUZYKA
To kilka piosenek które we wrześniu faktycznie mi się spodobały, mimo to że nie słucham jakoś nałogowo tych wykonawców.
Pierwszym utworem jest piosenka Justina Biebera
*KLIK*
Kolejna piosenka jest dziełem zespołu Thirty Second to Mars :
*KLIK*
Kolejny utwór to wymysł również zespołu Fall out boy :
*KLIK*

~ PLASTYKA
Ja naprawdę podziwiam osoby które mają taki talent, żeby odwzorować sceny z filmów! No i co innego mogłabym dać jak nie Harrego Pottera?

*KLIK*

~ SŁODYCZE
Na słodycze daję chrupki...Są to tak zwane Twistos...Są bodajże 2 smaki...Oba tak samo dobre. Polecam. Kto ma możliwość kupienia, to naprawdę warto :D



~ MIASTO

Na miasto daję Florencję. Włoskie, piękne miasto...Bo jak wiemy Włochy słyną chyba z samych pięknych miast...Więc Florencja :)


~ ARTYKUŁ SPOŻYWCZY

Ostatnio złapała mnie faza na płatki zbożowe. A więc ulubieńcem w tej kategorii zostają płatki. Naprawdę. Mogłabym je jeść kilogramami! Myślę że nie ma osoby która by ich nie polubiła...:D


~ KOSMETYK

Na ulubiony kosmetyk daję jajeczko EOS...Nie wiem czy już je kiedyś dawałam czy nie, ale to mnie nigdy nie zawiedzie i chyba już zawsze będę je sobie kupować...Zamiast tych wszystkich błyszczyków, szminek itd...

~ FILM
Powiem tak. Filmy oglądałam 3...Teraz poświęcę każdemu trochę uwagi. 
Pierwszym z nich był film pt. : "The Duff". Na pewno większość wie o jaki film mi chodzi. Jest to o zwykłej dziewczynie która jest tak zwanym Duffem [czyt. Ta gruba i brzydka]...Czuję się gorsza od swoich koleżanek i w pewnym momencie odwraca się od nich i zaczyna ze wszystkim na nowo. Jednak na początku już można się domyślić jakie będzie zakończenie i....no sami zobaczcie...Film fajny, ale przez to że domyśliłam się wcześniej jak to się skończy moja ocena to 7/10.
Kolejnym filmem są "Papierowe Miasta"...Historia dwóch przyjaciół. Spodziewałam się innego zakończenia. Bardzo mnie ten film zaskoczył...w sumie to sama nie wiem czy pozytywnie czy negatywnie...W sumie to podobał mi się, chętnie obejrzałabym drugą część...bo nie wierzę że to zostanie tak po prostu skończone. Daję 8/10.
No i ostatnim filmem są "Następcy"...Film oparty na książce "Wyspa Potępionych". Film dość ciekawy, powoli, powoli ale się rozwija. Historia 4 nastolatków, nie do końca normalnych bo są dziećmi złych postaci...Dżafara, Cruelli de Mono, Złej Królowej oraz Czarownicy. Na pewno te postacie są dla was znane. Jak mówię...Film wciąga...Daje 8/10

~ ANTYULUBIENIEC

Chyba każdy domyśla się co będzie w tej kategorii...SZKOŁA...Tak...SZKOOŁA! Po prostu maskara...znów prace domowe, pytania, sprawdziany i kartkówki...Jakby tak roku przerwy nie mogli zrobić...No trudno...

~ ULUBIENIEC MIESIĄCA
Ulubieńcem miesiąca są przyjaciele. W te wakacje na dużej ilości osób się poznałam...Na niektórych lepiej a na niektórych niestety gorzej. Jednak wiem że są przy mnie takie anioły, prawdziwi przyjaciele którzy raczej mnie nie skrzywdzą...Więc to oni zostają ulubieńcem miesiąca!

No to już koniec tych ulubieńców. Trochę się rozpisałam, ale mam nadzieję że i tak przeczytacie i wytrwacie do końca! No to do zobaczenia w następnych ulubieńcach :D    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz