:)

ULUBIEŃCY SIERPNIA (♥)

Hejka! Przyszła pora na kolejnych ulubieńców. Mam nadzieję że wam się spodoba i zapraszam do czytania :D

~ KSIĄŻKA
Mam wam do polecenia bardzo fajną książkę pt. "FANGIRL". Bardzo wciągająca, ciekawa...Nie będę wam spoilerować, ale polecam.

~ MUZYKA
W ostatnim czasie miałam fazę na piosenkę Codiego Simpsona. 
*KLIK* 
Następne 3 piosenki są zespołu One Direction.
*KLIK*

*KLIK*
*KLIK*
Oraz piosenka Amy Winehouse.
*KLIK*

~ PLASTYKA

Wystarczy tylko jedno słowo żeby opisać ten piękny obrazek : TALENT...
Piękna Helena Bonham-Carter
*KLIK*

~ SŁODYCZE

Ulubieńcem są Fasolki Wszystkich Smaków...Może to nie jest taki typowy słodycz, bo chyba każdy Potterhead wie że czasem zdarzają się niedobre lub niejadalne smaki. Ja podczas pobytu w Warszawie mogłam takie fasolki zakupić...Ale możliwe że będzie z tego osobny post jeszcze przed ulubieńcami, więc się przekonacie XD

~ MIASTO
Ulubieńcem w tej kategorii jest Kraków. Piękne i zabytkowe dla Polski miasto. Dużo zabytków, przepiękna starówka...Nic więcej nie potrzeba ;)

~ ARTYKUŁ SPOŻYWCZY
Ulubionym artykułem spożywczym tego miesiąca jest woda mineralna, niegazowana...W te upały, wypiłam naprawdę niezliczoną ilość butelek...

~ KOSMETYK

I tutaj jest ewenement. Będąc w Warszawie poszłam sobie do sklepu Bath&BodyWorks...Zaintersowały mnie małe trapezowe buteleczki...Był to żel antybakteryjny który zakupiłam. Jest super. Ślicznie ręce pachną xD 

~ FILM
Film jest powiązany z jedną z piosenek miesiąca. Na pewno wiecie że ostatnio był grany film "AMY", no nie tak ostatnio. I ja, która w ogóle nie interesowała się tą osobą, myślałam o niej dość źle, chciałam na niego iść. W dniu 13 sierpnia poszłam do kina jako zwyczajna osoba, wyszłam z kina jako przybita osoba. Od razu zmieniłam do Amy nastawienie. To nie ona siebie zniszczyła, to media doprowadziły do jej zniszczenia. Taki talent, taki głos...Naprawdę nie spodziewałam się że ten film tyle emocji we mnie wywoła. Daję 10/10

~ ANTYULUBIENIEC
Antyulubieńcem są zbyt długie reklamy. Wyobraź sobie że oglądasz bardzo fajny i ciekawy film, nagle nadchodzi moment na który czekałaś/eś. I akurat w tym momencie słyszysz reklamę (przypuśćmy) TVN.

~ ULUBIENIEC MIESIĄCA

I wreszcie coś na co pewnie wszyscy czekali. Ulubieńcem miesiąca zostaje SZKOŁA! XD Kartkówki, klasówki, oceny, uwagi, pochwały, nauczyciele, uczniowie, lekcje, przerwy i tak dalej...A tak serio to nie. Ulubieńcem zostają ubrania. Kto by się cieszył z powrotu do szkoły. XD
Mam nadzieję że ulubieńcy wam się spodobali. Niedługo kolejne posty! Do zobaczenia :)

 
 
 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz