:)

Q&A! ♥ (Wracamy do Harrego Pottera!)

Witam was w kolejnym mini Q&A! Tym razem będzie dużo pytań odnośnie Harrego. Zaczynajmy!

1. Czy masz zwierzę? Jeśli tak to jakie, jeśli nie to jakie chciałabyś mieć?
- Mam zwierzę jest to pies, co nie zmienia faktu że chciałabym się cofnąć do czasu mojego dzieciństwa, gdzie moim jedynym zwierzątkiem był chomik i chomika chciałabym posiadać.

2. Twoje ulubione buty?
- Moimi ulubionymi butami są adidasy z firmy New Balance. Na początku nie byłam przekonana co do tych butów, ale są super wygodne, szybko się je zakłada i naprawdę gwarantuję że będziecie zadowoleni!

3. Którą część z Harrego Pottera obejrzałaś najwięcej razy, a którą najmniej?
- Najwięcej razy obejrzałam Kamień Filozoficzny lub Komnatę Tajemnic. Trudno mi określić, ponieważ kiedy wchodziłam dopiero w ten świat fantasy, te części były moimi ulubionymi. A najmniej chyba Zakon Feniksa, najmniej lubię tą część w filmie, jakoś tak...Może przez tą Umbridge!

4. Co ci się spodobało w Draco, że jest twoją ulubioną męską postacią?
- Myślę że charakter, ponieważ ja też lubię czasem komuś dopiec, może nie tak nadmiernie jak Draco, ale lubię. No wiadomo że jest też mega przystojny! Ale nie no myślę że jesteśmy trochę podobni charakterem :D

5. Czy spodziewałaś się że HP będzie miał takie zakończenie?
- Nie, raczej myślałam że Harry obudzi się w swojej komórce pod schodami i okaże się że to był tylko sen! No a drugie zakończenie to myślałam ze Harry będzie z Hermioną...

6. Który z Huncwotów był twoim ulubionym?
- Syriusz ♥

7. Dlaczego na piosenki w ulubieńcach nie dajesz już The Vamps. Przecież to twój ulub. zespół?
- No ale kurde. Chyba nie muszę dawać cały czas Vampsów na ulubieńców, bo nie słucham tylko ich.

8. Co sądzisz o rozstaniu Zayna i Perrie?
- Hmm...Zayn był i jest nadal moim ulubionym wokalistą One Direction (Tak wiem że już go nie ma w tym zespole i wgl...), ale to jak się zachował wobec Pezz jest karygodne. Nie wyobrażam sobie jak bym mogła zerwać z chłopakiem lub chłopak ze mną przez SMS. No cóż. Stało się...Nic raczej z tym nie zrobię!! Wiem że Perrie była w rozsypce, ale jest na dobrej drodze żeby się podnieść i zacząć układać sobie życie na nowo z innym facetem. Tego jej życzę.

9. One Direction kończą swoją przygodę z muzyką! Słyszałaś o tym?
- Tak i niestety te 'plotki' to czysta prawda. Niedawno świat obiegło info o tym że 1D zorganizowało trasę pożegnalną. To ich wybór. To był świetny boysband i gdyby Zayn nie wyleciał/odszedł czy coś myślę że tak by się to nie skończyło. Podobno każdy z nich ma zamiar robić solową karierę jednak to nie będzie już to samo.

No to zakończyliśmy nasze dzisiejsze Q&A. Mam nadzieję ze się podobało! A już w piątek --> 10 ciekawostek o Harrym Potterze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz