:)

Q&A ♥ (Czy padłam kiedyś ofiarą FRIENDZONE?)

Hejka! Dziś przychodzę do was z kolejnym Q&A. Z tej serii jak na razie był tylko jeden post, ale postaram się to nadrobić!

1. Czy obecnie jesteś zakochana?
- Nie obecnie nie jestem zakochana. Zakochana też nigdy nie byłam, może zauroczona, ale to inna sprawa.

2. Czy padłaś kiedyś ofiarą FRIENDZONE?
- Nie, nigdy mi się nie zdarzyło.

3. Ulubiony smak dzieciństwa?
- Odpowiedź jest bardzo prosta, ponieważ w dzieciństwie obżerałam się Kinder Niespodzianką. Teraz ta obsesja jakoś odeszła.

4. Gdybym mogła zdecydować ile będę miała dzieci, ile by to było?
- 2! Chłopiec i dziewczynka :D

5. Twój ulubiony serial Disney'a z młodszych lat?
- Miałam 2! 'Nie ma to jak hotel' i 'Hannah Montana' :'D

6. Jakich ytberów zaczęłaś oglądać ostatnimi czasy?
- Kaiko...♥

7. Piosenka tygodnia?
- *KLIK*

8. Które sceny z Harrego Pottera są twoimi ulubionymi? (Z każdej części!)
- Kamień Filozoficzny : Szachowa rozgrywka Harrego, Rona i Hermiony c:
Komnata Tajemnic : Zabicie bazyliszka :)
Więzień Azkabanu : Uratowanie Syriusza...♥
Czara Ognia : II zadanie Turnieju Trójmagicznego :)
Zakon Feniksa : Wywalenie Umbridge z Hogwartu!
Książę Półkrwi : Draco, który naprawia szafkę zniknięć ♥
Insygnia Śmierci cz. 1 : Powrót Rona ♥
Insygnia Śmierci cz. 2 : Pokonanie Voldzia i wgl ten cały koniec jak oni już są dorośli i żegnają dzieci :')

9. Czego żałujesz?
- Że przygoda na której się wychowałam nie ma następnych części (HP♥), a tak serio to żałuję wielu rzeczy, ale wiadomo że czasu nie cofnę :P

10. Jak byś mogła to do jakiego filmu być się przeniosła?
- To chyba oczywiste *HARRY POTTER* albo *LOL* ♥

No to już wszystkie pytania w dzisiejszym Q&A! Mam nadzieję że post wam się spodobał i do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz