:)

TAG : Perfekcyjna Pani Domu ♥

Hejka! Dziś przygotowałam dla was TAG. Trochę nietypowy, bo jak wiecie jestem nastolatką, a nie dorosłą kobietą, jednak lubię się pobawić w taką perfekcjonistkę, więc zacznijmy! c:

1. Dwa obowiązki w domu które lubisz robić.
- Lubię mopować podłogi i to jest takie zajęcie co mogłabym robić nawet codziennie, a drugim jest sprzątanie szaf. Kocham układać rzeczy, zmieniać itd c:

2. Dwa obowiązki w domu których nie lubisz robić.
- Nienawidzę zmywać naczyń. Jest to moim zdaniem najgorsza czynność do wykonywania. A drugą czynnością jest ścieranie kurzu, wiadomo że to robię, bo nie da się tak wytrzymać, ale to jest ohydne, gdy tą ścierą po tych szafkach, książkach i ten kurz...Dobra...Zmywanie naczyń i ścieranie kurzu.

3. Czy lubisz gotować? Jeśli tak to jaka jest twoja popisowa potrawa?
- Lubię gotować, mimo że nie jestem jakaś zaawansowana. Myślę że moim popisowym daniem jest spaghetti. Uwielbiam makarony i mogłabym je cały czas jeść i jeść. A spaghetti to nie jest jakaś trudna sztuka c:

4. Podziel się dwoma trikami ala PERFEKCYJNA PANI DOMU.
- Jak już mówiłam nie jestem jakaś wielce zaawansowana, ale jak mam taką radę mówić to...znam tylko 1- Jeśli wasze buty (lakierowane) straciły dawny blask, wystarczy skórka od banana by znów je odzyskały.

5. Wymień dwóch ulubieńców domu.
- Lodówka, no świat bez lodówki jest dość smutny, więc zdecydowanie lodówka, a drugim...pralka? W końcu dzięki niej nie trzeba prać jak w dawnych czasach ;D

6. Mieszkanie czy dom?
- Jeśli patrzeć pod kątem sprzątania to mieszkanie. Wiadomo że jest mniejsze, szybciej się sprząta i na pewno jest wygodniej, jednak jak patrzeć w kwestii wystrój itd...to wybrałabym dom.

7. Kto prowadzi budżet domowy?
- Jestem 'dzieckiem' więc takimi sprawami zajmują się moi rodzice c:

8. Pedantka czy bałaganiarz?
- Raczej bałaganiarz, no wiadomo jako dziewczyna mam dużo rzeczy, dużo rzeczy zaczynam i nie kończę i ten bałagan rośnie, ale lubię porządek, wolę porządek, więc jak się zawezmę umiem posprzątać i wtedy faktycznie można mnie nazwać pedantką.

9. Jak wyglądałby twój wymarzony dom?
- (Mówię już jakbym była dorosła) Na pewno miał by 1 piętro (licząc parter i piętro) na parterze znajdowałby się salon, kuchnia i 1 łazienka, na górze 2 sypialnie i również łazienka (no i garderoba) + taras.Chciałabym aby był w pastelowych kolorach, przestronny itd...

10. Tradycja wyniesiona z domu rodzinnego, którą praktykujesz do dziś.
- Ja jeszcze na to pytanie nie mogę odpowiedzieć, ponieważ cały czas mieszkam w rodzinnym domu, cały czas się uczę, więc myślę że za ok. 5 lat na to pytanie będę znała odpowiedź.

To już wszystkie pytania. Mam nadzieję że ten TAG wam się spodobał. Zapraszam was na wchodzenie na mojego bloga i do kolejnego c:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz