:)

BACK TO SCHOOL : SZKOLNY CZAS (♥)

Hejka! To kolejny post z serii Back To School. Lubicie tą serię i widzę to po pierwszym poście. A więc dziś przygotowałam dla was taki trochę Tag : SZKOLNY CZAS. Zapraszam! :)

1) O której wstajesz do szkoły?
- Zawsze mam na 8, i prawie zawsze wstaję 6:40, bo po prostu trochę mi zajmuje wyszykowanie się, czasem dłużej czasem krócej, ale wolę się ubezpieczać na wszelki wypadek.

2) Ulubiony nauczyciel?
- To pytanie się już pojawiło. Ale powtórzę : Od historii.

3) Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
- Znów się powtórzę ; historia i polski

4) Czy masz w klasie grupę bliskich ci osób czy zadajesz się ze wszystkimi?
- Myślę że taką grupę mam,  bo sądzę że w gimnazjum jeszcze taki podział na te wszystkie grupki jest i dopiero w liceum jest szansa że to się zmieni. Ale chwila. To że spędzam większość czasu z tą "grupką" nie znaczy że nie zadaję się z innymi. Bardzo lubię moją klasę i nie mam powodów żeby nie zadawać się z nimi, obgadywać czy coś.

5) Plecak vs. Torebka vs. Tornister?
- Nigdy nie założyłabym tornistra, dla mnie jako gimbusa nie jest to zbyt modne, więc zdecydowanie plecak, ale też nie zawsze...Czasem w grę wchodzi też torebka.

6) Czy malujesz się do szkoły?
- Nie za bardzo, znaczy nie jakoś strasznie widocznie i nie zawsze. Czasem pomaluję rzęsy i nawilżę usta jakąś pomadką i tyle...Nie używam żadnych podkładów, pudrów itd...

7) Do szkoły : Spodnie vs. Spódnice vs. Sukienki?
- Spodnie, bo czuję się w nich najwygodniej. Wiadomo że w spódnicach czy sukienkach wygląda się zgrabniej i ładniej, ale ja wolę spodnie.

8) Czy nosisz do szkoły dodatki? (Bransoletki itd...)
- Czasem mi się zdarzy założyć zegarek czy jakiś łańcuszek, ale też rzadko, bo szkoda mi czasu na godzinne zapinanie czegoś, bo zawsze mam z tym problem...

9) Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś pasek?
- Jeszcze nie poszłam do II gim więc czuję się jakbym miała powiedzieć o 6kl. to TAK miałam pasek.

10) Czy jesz w szkole II śniadanie?
- Nie, ja kompletnie nie jestem w szkole głodna, zabieram tylko picie i nic więcej, no chyba że mam lekcje dłużej to jakieś krakersy czy cuś

11) Przedmiot z którego uważasz że jesteś słaba/nie czujesz się w nim dobrze?
- Zdecydowanie matematyka. Nie to że jej jakoś nie lubię czy obdarzam wielką nienawiścią, ale jak już wspominałam, jestem typową humanistką do przedmiotów ścisłych podchodzę z dystansem, muszę się więcej do nich uczyć i takie tam...

12) Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz samochodem/TAXI/ autobusem?
- Nie, do szkoły chodzę pieszo, na własnych nogach, nie proszę się nikogo żeby mnie zawiózł i jest mi z tym dobrze.

13) Zmieniasz buty w szkole?
- Tak, zmieniam. Musimy zmieniać i no. Zmieniam.

14) Czy lubisz ćwiczyć na w-f?
- Nie, bo nie ćwiczę na w-f....

15) Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
- Mm...Zależy...Jak mam jakieś mega nudne wakacje, to chyba wolałabym się uczyć niż leżeć i nic nie robić....Ale czy do szkoły mi się jakoś tęskni to chyba nie...

To już wszystkie pytania mam nadzieję że kolejny post z tej serii się wam spodobał i do zobaczenia :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz