:)

TAG : WOLAŁABYŚ (♥)

Cześć! Dziś przychodzę do was z TAGIEM : Wolałabyś. standardowe 10 pytań, później te pytania będą wymyślane przez kogoś innego, możliwe że przez was...No to zaczynamy!

1. Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami w pełnym makijażu czy z ułożonymi włosami, ale bez makijażu?
- Wybrałabym z ułożonymi włosami, ale bez makijażu ze względu na to że ja się prawie nie maluję, tylko czasem coś tam, ale...No ogólnie wybrałabym tą drugą opcję.

2. Wolałabyś żeby zgolono ci brwi czy wypadły rzęsy?
- Wolałabym żeby wypadły mi rzęsy, bo można by było sobie dokleić XD

3. Wolałabyś do końca życia robić zakupy w MAC czy Sephora?
- Wybrałabym Sephorę, po prostu w Macu jest za drogo żeby zakupy robić tam cały czas.

4. Wolałabyś mieć makijaż permanentny polegający na nałożeniu kredki ciemniejszej niż szminka czy trwałą ondulację w stylu lat 80?
- O kurde...Chyba żadne...Ale jak mam wybrać to ondulacja ;-;

5. Wolałabyś wyjść z domu z źle nałożonym podkładem czy z przesadną ilością różu na policzkach?
- Hmmm....Wybrałabym chyba róż, bo zawsze włosy mogą trochę zakryć...

6. Wolałabyś nosić na co dzień spodnie MC Hammera czy obcisłe szorty kolarskie?
- Spodnie Mc Hammera.

7. Wolałabyś pomarańczową opaleniznę czy dziwnie wyglądającą opaleniznę w miejscu którego nie można zakryć?
- O matkoo...No wolałabym chyba dziwnie wyglądającą opaleniznę...No nie wiem...

8. Wolałabyś mieć źle obcięte włosy czy zły kolor włosów?
- Zły kolor, bo mi to nie grozi. Nie mam zamiaru farbować moich włosów :D

9. Wolałabyś zostać pozbawiona na zawsze dostępu do yt czy twiterr'a
- Wybieram Twitter, bo nie mam konta ;D

10. Wolałabyś zrezygnować z używania pędzli czy maskary?
- Pędzli, bo można sobie nałożyć palcem, a maskary palcem nie nałożysz.

No więc to tyle w dzisiejszym tagu. Mam nadzieję że wam się spodobał! Do zobaczenia :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz