:)

TOP 5 : ULUBIONE PIOSENKI Z SERIALI ♥

Hej! Cześć! Witam was w dzisiejszy poranek, południe, wieczór, noc...nie wiem kiedy to czytacie, więc po prostu HEJKA! Dziś przychodzę do was WRESZCIE, NARESZCIE z czymś na co tak długo czekałam. Czekałam, aż w końcu coś mnie tknie do napisania kolejnego posta z serii 'Top 5'! Więc drodzy czytający, ZACZYNAMY!

#5 - 'HANDS OF TIME' RACHEL DIGGS [Słodkie Kłamstewka] - No dobra, jestem pewna, że jeśli oglądaliście ten serial to wiecie, o którą piosenkę mi chodzi. Oczywiście leciała ona podczas pierwszego w historii, grupowego sms'a od -A! Odcinek pilotowy, scena pogrzebu...świta? Jestem pewna, że tak! :D #Pll4ever

#4 - 'A DROP IN THE OCEAN' RON POPE [Pamiętniki Wampirów] - O kurczę. Powiem wam, że do tej piosenki mam tak wielką słabość i tak bardzo ją kocham, że nie wyobrażałam sobie nie dać jej w tym zestawieniu. Pamiętam jak ryczałam na tej scenie tak bardzo...Był to odcinek pierwszy trzeciego sezonu. Moment, po którym na pewno skojarzycie tą piosenkę...Stefan dzwoni do Eleny z prywatnego numeru i się nie odzywa, jest teraz służącym (?) Klausa...I kiedy ona mu mówi, że go kocha...#Tvd4life

#3 - 'THESE ARE MOMENTS I REMEMBER' KJ APA FT. ASHLEIGH MURRAY [Riverdale] - No cóż. Riverdale ma wspaniałe piosenki. Zarówno 'Sugar' jak i 'I'll try' dorównują tej, którą wybrałam. Jednak ta jest naprawdę wyjątkowa, bo pochodzi z wyjątkowego odcinka. Ostatni epizod pierwszego sezonu. Moment, w którym uświadomiłam jak bardzo kocham zarówno Archiego jak i Jugheada. Po prostu jestem zakochana w tej piosence i chciałam, żeby się tu znalazła.

#2 -'GRACE' RAG'N'BONE [The Originals] - Nie wierzę, że to mówię. Jeszcze niedawno nie pomyślałabym, że The Originals naprawdę może mi pomóc po stracie Pamiętników Wampirów. Oczywiście nigdy w życiu mi tego nie zastąpią, jednak jest coś co daje mi łączność. Kolejna piosenka z ostatniego odcinka...Ja nie wierzę, jest cudowna. [Spoiler] Moment, kiedy oni wszyscy się rozłączyli, kiedy każde ruszyło w swoją stronę. Muszę wam się przyznać, że myślałam, że to koniec serialu. Okazało się, że będzie piąty i ostatni zarazem sezon no i trochę zaczęłam się bać...Myślę, że czwarty zakończył się naprawdę z takim ogromnym BOOM i tak już powinno zostać, ale jak ma być to niech będzie. No ta piosenka mówi sama za siebie. Musicie koniecznie posłuchać!

#1 - 'IF I DIE YOUNG' COVER - NAYA RIVERA [Glee] - Chyba nie muszę nic mówić. 'Glee' słynie ze wspaniałych coverów, a to jest mój ulubiony zdecydowanie. Śmierć Finna Hudsona, przeżyłam bardzo. Płakałam, nie wiedziałam co mam ze sobą zrobić i tak dalej. Kiedy Naya, a raczej Santana Lopez zaśpiewała 'If I die young' moje serce pękło jeszcze bardziej. Nie wiedziałam, że w czymś tak smutnym, wręcz depresyjnym znajdę odrobinę przyjemności. Otrzymałam naprawdę piękny utwór, którego nie znałam przed obejrzeniem tego odcinka. Właśnie dlatego kocham ten serial. Pozwolił mi odkryć wiele piosenek, o których nie miałam pojęcia.

Słuchajcie! Warto posłuchać sobie tych piosenek, numeru 1 zwłaszcza. Na pewno zrobię tego drugą część, bo to jest TOP 5, więc nie mogłam tego przerobić nagle na 10. Może nie za tydzień, nie za dwa, ale niedługo to się pojawi, więc czekajcie ;) Do kolejnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz