:)

RADY NA NOWY ROK SZKOLNY ♥

Na pewno każdy z was jest tak zachwycony, że wracamy do szkoły. Jestem pewna, że skaczecie z radości.
Witam was serdecznie w poście, który na pewno nieco wam pomoże przebrnąć przez te pierwsze tygodnie, a moje rady może wejdą wam w nawyk! Przygotowałam 5 punktów, które dobrze znać i raczej się do nich stosować. Zapraszam do czytania!

#1 - PLANUJ! - 5 sprawdzianów, 10 kartkówek, 3 odpowiedzi ustne? Nie wiesz kiedy i jak starczy ci na to czasu? Nic prostszego! Po prostu zaopatrz się w mały planer! Wszystko dużo łatwiej będzie ci zrobić. Kiedy rozłożysz materiał do klasówek na kilka części, twoja głowa nie będzie tak bardzo cierpieć!

#2 - PRACUJ! - Nie musisz się podlizywać, aby przypaść nauczycielom do gustu. Wystarczy, żebyś pracował. Udzielaj się na lekcjach, bądź przygotowany, odrabiaj zadania domowe i starannie prowadź notatki! Uwierz mi, że takim zachowaniem wzbudzisz szacunek wśród nauczycieli!

#3 - PRZESTAW SIĘ. NIE ZAWSZE WARTO BYĆ WROGIEM! - Nie każdy musi cię lubić i ty nie musisz lubić każdego, ale po co tworzyć sobie wrogów? Gdy osoba, za którą nie przepadasz zapyta cię o nawet najmniejszą drobnostkę, po prostu odpowiedz. Uśmiechnij się i daj jej znak, że wcale jej nie nienawidzisz. Łatwiej iść przez życie z przyjaciółmi i kolegami niż przyjaciółmi i wrogami.

#4 - PODEJŚCIE - RZECZ ŚWIĘTA! - Jeśli twoim zdaniem wszystko jest złe i chore w szkole, to nie dziwię się, że nic ci nie wychodzi. Zmień to. Rozejrzyj się. Dzięki niej poznałeś przyjaciół i kolegów. Wszyscy przekazują ci wiedzę, a niekiedy nadmiar pracy domowej, klasówek czy kartkówek jest po prostu ich zaangażowaniem. Tłumacz sobie, że mimo wszystko musisz zachować optymizm.

#5 - UŚMIECHAJ SIĘ CZĘŚCIEJ! - Nie musisz mieć hollywoodzkiego uśmiechu, żeby częściej otwierać buzię. Przyjemniej się patrzy, kiedy na korytarzu ludzie się śmieją, a niżeli siedzą z głową wbitą w telefon. Pomyśl trochę. Kolejny dzień, zaraz się skończy. Trochę optymizmu! A jeśli nie w ten sposób, to pamiętaj, że każdy dzień przybliża cię do weekendu! ;)

Mam nadzieję, że moje 5 zasad wam się spodobało, ja miałam fun pisząc je!
Do kolejnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz