:)

TOP 5 : SERIALE (♥)

Hej! Witam was w chyba długo oczekiwanym poście z serii TOP 5...Tyle wam mówię o serialach, jak ja je kocham itd...a nie zrobiłam typowego TOP 5...♥ Więc oto ono :

#5 - 'Teen Wolf' - Okej. Serial opowiada o licealiście, który pewnego wieczora zostaje ugryziony przez tajemnicze stworzenie. Scott (czyli główny bohater) niedługo po tym dostaje bardzo dziwnych objawów i okazuje się, że stał się wilkołakiem. Od tej pory musi radzić sobie z przemianami i ukrywaniem swojej nowej tożsamości zwłaszcza przed dziewczyną, która bardzo mu się podoba. Nie jest to jednak takie proste.
Niedawno skończyłam 6 sezon i w porównaniu do innych to z tego jestem tak strasznie dumna. Jest dużo lepszy niż pozostałe, mimo że tamte też bardzo cenię.

#4 - 'Baby Daddy' - Więc serial opowiada o Benie, typowym amerykańskim mężczyźnie, który jest typem podrywacza. Zaczyna mieszkać ze swoim najlepszym przyjacielem i starszym bratem. Nie zabraknie też jego mamy. W dzień przeprowadzki ktoś puka do drzwi, a gdy chłopak je otwiera nikogo nie widzi oprócz nosidełka z małą dziewczynką. Jak się okazuje to jego córka. Pojawia się problem czy oddać ją czy zostawić i zacząć opiekę. Jak można się domyślić. Wybiera tą drugą opcję i z pomocą przyjaciół i rodziny wychowuje Emmę (bo tak się nazywa córeczka).
Komedia, chyba najlepsza jaką widziałam do tej pory. Nie zabraknie wątku miłości, rozczarowania...w tym serialu tak naprawdę jest wszystko.

#3 - 'The Vampire Diaries' czyli Pamiętniki Wampirów - Serial dobrze wam znany, bardzo często o nim piszę. Historia dwóch braci - wampirów i jednej normalnej dziewczyny, która po wielkiej tragedii rodzinnej próbuje wrócić do normalnego życia i w tym pomagają jej przyjaciele oraz chłopak, nieziemsko przystojny Stefan, który jak się okazuje ma starszego brata. I w tym momencie tak naprawdę zaczynają się kłopoty. Różne odkrycia, tajemnice przeszłości lub niewyjaśnione sprawy są w późniejszych odcinkach dokładnie objaśniane.
Nie powiem, że nie. Serial strasznie chaotyczny, można się pogubić, ale bardzo fajny na rozluźnienie, wciąga, można po jednym odcinku oglądać i oglądać i końca nie widać. Fajny, naprawdę polecam.

#2 - 'The 100' - Serial opowiada o setce nastolatków, którzy zostali wychowani w niebie na stacji nazwanej Arką i nagle muszą zmierzyć się z rzeczywistością. Zostają zesłani na Ziemię po wojnie nuklearnej w celu sprawdzenia czy można na niej żyć. Jak się okazuje raj, który wyobrażali sobie w niebie jest zupełnie innym, brutalnym miejscem, w którym musisz wybrać ŚMIERĆ albo WALKA. Oczywiście pojawia się miłość, pojawia się rywalizacja, pojawia się śmierć.
Nigdy nie sądziłam, że serial o takiej tematyce może mi się spodobać, ale obiecuję, że jak już obejrzycie jeden odcinek, nie oderwiecie się od reszty.

#1 - 'Pretty Little Liars' czyli 'Słodkie Kłamstewka' - No i tu chyba nie muszę mówić, dlaczego na pierwszym miejscu postawiłam ten serial. Opowiada o pięciu amerykańskich dziewczynach. Ich życie wygląda normalnie dopóki jedna z nich zniknęła. Po jej zniknięciu dziewczyny oddalają się od siebie, a gdy znów lądują w tym samym miejscu o tym samym czasie okazuje się, że ich przyjaciółka nie żyje. Od tej pory zaczynają się groźby od tajemniczego - A., którego tożsamość nie jest znana, tak naprawdę każdy ma inne podejrzenia w tej kwestii.
Czy obejrzeć warto? Myślę że warto. Ten serial wyszedł bardzo realistycznie, tak jakby to miało szansę przydarzyć się każdemu. Naprawdę świetna produkcja. Niestety się niedługo kończy i jestem w totalnej rozsypce...

Mam nadzieję, że to TOP 5 wam się spodobało! Dajcie mi znać czy tak ;) Do kolejnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz