:)

ŚWIĄTECZNI ULUBIEŃCY !❄🎄

Hej! Witam was w świątecznych ulubieńcach, mimo że od świąt trochę minęło, to ja postanowiłam jednak napisać post! Dajcie mi koniecznie znać, jak spędziliście święta! A tymczasem startujemy!

~ ŚWIĄTECZNE DANIE
Moim ulubionym świątecznym daniem, przynajmniej w te święta były pierogi! Uwielbiam pierogi sama w sobie, jednak pierogi mojej babci są najlepsze na świecie i naprawdę z kapustą i grzybami...po prostu pycha! 

~ ŚWIĄTECZNA PIOSENKA
Mam dwie ulubione piosenki...W ten czas najczęściej słucham 'All I want for Christmas is You' autorstwa Mariah Carey, ale wolę tą ulepszoną wersję, a mianowicie z Justinem Bieberem *KLIK*
A kolejna to klasyka, oczywiście mówię tu o piosence 'Last Christmas' zespołu Wham! *KLIK*

~ ŚWIĄTECZNY FILM
Tu chyba nie muszę nic mówić, bo każdy wie, że tradycją jest 'Kevin sam w Domu' . Gdy jemy kolację, na telewizorze nie ma nic innego jak mały, słodki Kevin w wielkim domu!

~ ULUBIONY CZAS
Ulubiony czas...wiele osób mówi 'prezenty', jednak nie. Dla mnie najważniejszą rzeczą podczas tego wyjątkowego święta jest kolacja wigilijna. Uwielbiam moment, w którym zasiadamy z całą rodziną do stołu, rozmawiamy i śmiejemy się! W ten czas warto docenić rodzinę...warto zostawić chociaż na chwilę wszystkie media i być razem z nimi...


~ ULUBIONY NAPÓJ NA WIGILIJNY WIECZÓR 
Oczywiście że herbatka, rozgrzeje od środka...Uwielbiam różnego rodzaju herbaty i moim zdaniem przy niej jest najlepsza zabawa!

~ ULUBIONY PRZYMIOTNIK OPISUJĄCY TE ŚWIĘTA!
Byłoby ich dużo, gdybym miała wymieniać wszystkie, ale w jednym mieści się wszystko...Te święta były WYJĄTKOWE. Z resztą jak każde! Wszystkie momenty, gdzie jesteśmy z rodziną są piękne i należy je wspominać jak najlepiej!

W dzisiejszym poście to już wszystko! Mam nadzieję że wam się spodobało! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz