:)

30 PYTAŃ : 'PAMIĘTNIKI WAMPIRÓW' 🔇😍 cz.1 ♥

Hej witam was w pierwszej części 30-stu pytań odnośnie jednego z moich ulubionych seriali czyli 'Pamiętników Wampirów'! Zaczynajmy!

#1 - Ulubiony żeński charakter
MOJA ODPOWIEDŹ : Myślę, że od ostatniego czasu, gdy mówiłam o postaciach, trochę się zmieniło i teraz moją ulubioną żeńską postacią jest Bonnie...Wcześniej jej nie lubiłam, była dla mnie niepotrzebna, tak teraz w siódmym i ósmym sezonie jest dla mnie bardzo ważna.

#2 - Ulubiony męski charakter
MOJA ODPOWIEDŹ : Tu chyba nikogo nie zaskoczę. Jest to Stefan i tu przytoczę kwestię Eleny 'To zawsze będzie Stefan' :)
#3 - Charakter, o którym nigdy nie pomyślałabyś że będziesz lubić tak jak teraz
MOJA ODPOWIEDŹ : Taką osobą jest Alaric. W tych początkowych sezonach, lubiłam go, ale coś mi w nim nie pasowało, a teraz jest dla mnie jednym z lepszych bohaterów, więc myślę że idealnie wpasowuje się w tą kategorię.
#4 - Największy hardkor
MOJA ODPOWIEDŹ : Damoon! Chyba wszyscy fani wiedzą dlaczego! :P
#5 - Ulubiona rozmowa
MOJA ODPOWIEDŹ : Kocham rozmowę Jenny z Eleną o Damonie :D
Jenna : On jest niedorzecznie seksowny [Damon się uśmiecha]
Elena : Ale to dupek [Damon poważnieje]

#6 - Najbardziej zaskakujący moment
MOJA ODPOWIEDŹ : Moment, w którym Elena z własnej woli pocałowała Damona, no proszę was :D Ja się tego nie spodziewałam :/

#7 - Para, która dla ciebie mogłaby istnieć
MOJA ODPOWIEDŹ : Chciałabym jednak zobaczyć Klaroline (Klaus i Caroline)...między nimi coś tam było, ale jednak nie byli parą :/
#8 - Para, o której nigdy nie pomyślałabyś, że będziesz ją shippować
MOJA ODPOWIEDŹ : Bonenzo! Tak! Nie sądziłam, że to powiem, ale od dłuższego czasu Bonnie i Enzo są dla mnie na podium i nie wyobrażam sobie żeby ich nie było :D

#9 - Ulubiona para
MOJA ODPOWIEDŹ : No tu bym postawiła albo na Delenę albo na Bonenzo...nie wiem, nie umiem wybrać, obie są dla mnie urocze i zdobywają moje serce

#10 - Ulubiona przyjaźń
MOJA ODPOWIEDŹ : DALARIC! Mimo, że teraz jest to słabe, to uważam że we wcześniejszych sezonach przyjaźń Damona i Rica była naprawdę mocna i za to ją kocham. Nieważne kiedy, w jakiej sytuacji, zawsze stanęli za sobą murem.
To pierwsza z trzech części tych pytań! Następna już za tydzień! Do kolejnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz