:)

PLL THEORY #2

Hej wam! W ostatnim poście z serii moich teorii, mówiłam wam kogo podejrzewam o bycie UBER A! Kwiecień się zbliża, a ja czekam na ten finał z niecierpliwością, jednak musicie wiedzieć, że mam również inną teorię, nie na temat - A, tylko że Maya żyje! Tak ! Dziewczyna Emily.
Przybliżę wam krótko...Maya była dziewczyną Emily, pewnej nocy 'podobno' została zamordowana przez Lyndona Jamesa, jej byłego chłopaka, a przy okazji stalkera, który podał się za jej kuzyna i chciał zabić Paige, czyli koleją dziewczynę Emily! W tym poście przedstawię wam kilka dowodów, dzięki którym uważam, że Maya żyje!
Zaczynajmy!

#1 - I. Marlene King wrzuciła na swojego tweetera bardzo dziwny wpis...Jest w nim napisane że Maya żyje! To trochę dziwne, żeby pisać tak bez sensu prawda? *KLIK*

#2 - Po drugie. Cofnijmy się do początku. Alison, czyli kłamczucha od której wszystko się zaczęło, upozorowała swoją śmierć. Wszystko wyglądało, tak jakby to ona była ofiarą. Scena wywożenia ciała 'Alison' była zupełnie taka sama jak Mayi. Śmiem twierdzić, że dziewczyny się znały i Maya chciała uciec, a Alison jej w tym pomogła. Zobaczcie *KLIK*

#3 - Pamiętacie wierszyk, który Mona powiedziała Arii i Hannie w Radley? Niby był bez sensu, a jednak nie do końca. Z pierwszych liter tworzą się wyrazy 'Maya Knew' czyli Maya wiedziała! Uważam, że wiedziała ona o -A i tym sposobem nie była bezpieczna, ewentualnie chciała znaleźć - A i uratować Emily oraz jej przyjaciółki od nieszczęścia! Zobaczcie *KLIK*

#4 - Dalej. W odcinku 3x01 Emily jest wyraźnie pijana i nie wie co się z nią dzieje. Pamiętacie znak, który widziała na ręku osoby, która ją 'porwała' (no może nie porwała ale się z nią zobaczyła)? To znak z imprezy Noela Kahna. Holden (przyjaciel Arii) mówił Emily, że widział Mayę kilka razy na imprezach w domku Kahnów. Dowiadujemy się też że tam mieszkała. Uważam, że to ona wtedy widziała się z Emily, tęskniła za nią i chciała ją zobaczyć, chociaż przez sekundę!

#5 - W odcinku, bodajże kończącym trzeci sezon, widzimy tajemniczą postać, za którą szedł Toby! Powoli osoba się odwraca i widzimy przez chwilę jej profil! Później Toby zostaje ogłuszony, a postać ucieka, rzucając mu pod nogi zapalniczkę...Co mnie interesuje? Profil tej dziewczyny wygląda zupełnie jak Maya! Zobaczcie : *KLIK* *KLIK*

#6 - Kolejna rzecz to śmierć Mayi! Mama Emily powiedziała do dziewczyn 'Oni myślą że to Maya'! Nigdy tego nie potwierdzono, nigdy nie było pogrzebu Mayi, a także Lyndon, który ponoć zabił ją, nigdy się do tego nie przyznał...Gdy Emily powiedziała do niego 'To po to mnie tu ściągnąłeś? Chcesz mnie też zabić?' Nigdy nie powiedział 'To ja zabiłem Mayę'.

#7 - Znalazłam tweet, w którym dziewczyna pyta się o różne rzeczy...Znajduje się też tam pytanie o Mayę! King odpowiada, że na wszystkie pytania poznamy odpowiedź wkrótce!!!!

Jak wam się podobał ten post? Dla mnie pisanie teorii jest świetne! Uwielbiam doszukiwać się sedna! Do kolejnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz