:)

DRAMA! - Charlie Puth & Bella Thorne & Tyler Posey

Hej wam! Normalny post (co sobotę) będzie jutro! Ale dziś stało się za dość! Jestem zła, wkurzona, a powinnam emanować szczęściem, co nie? W końcu jutro Wigilia! Tak. Na pewno wiele z was słyszało o ostaniej dramie internetowej pomiędzy trójką z tytułu...Przedstawię wam po krótce sytuację: Bella Thorne po zerwaniu z Greggiem Sulkinem, którego osobiście kocham i jestem z nim bardzo związana, zaczęła spotykać się z Tylerem Posey, który jest głównym aktorem w serialu 'Teen Wolf' i przy okazji moim fikcyjnym partnerem. Były plotki o tym że się rozstali itd...I Bella zaczęła się spotykać z Charliem Puthem, moją małą gwiazdeczką, którą również kocham, wtedy już nie nadążałam nad jej romansami, aż wczoraj 22.12, okazało się, że Charlie zerwał z Bellą, bo dowiedział się że ona i Tyler to nie koniec...LUDZIE! Podziwiałam Bellę, zaczęła grać w produkcjach jako naprawdę młoda dziewczyna, miała wielką odwagę żeby się pokazywać, ale co ona robi z tymi biednymi chłopakami! Zaczęła umawiać się z Charliem, nie kończąc związku z Tylerem? Mądrze...Myślała że się nikt nie dowie? Prawdopodobnie...jak widzieliście tweety Charliego, to wiecie mniej więcej o co chodzi, on nie chce być w środku tego dziwnego trójkącika, który stworzyła Bella. Mówi że nie zna Tylera osobiście, ale wie, że on też nie powinien być tak samo traktowany, bo nikt na to nie zasłużył...Moim zdaniem to co Bella zrobiła było szczytem próżności, głupoty...nie wiem czy to była swego rodzaju zemsta na Tylerze, czy pokazanie światu po prostu że może mieć każdego...Naprawdę nie wiem....wiem tylko że na pewno to skrzywdziło każdego wciągniętego w jej rozterki...Teraz wydaje mi się a może i nie, że Bella próbuje znów wrócić do Tylera...Tęskni za nim? Okej, dlaczego mu tego nie powiedziała, tylko zrobiła coś takiego?
Szczerze to jestem bardzo zła, nie znam nikogo z nich osobiście, ale widzę to co się stało, co pozwala mi zrozumieć całą sytuację i każde słowo poskładać w jedną wielką całość...Uwielbiam Bellę, uważam że jest świetną aktorką, dobrą piosenkarką...ale nie rozumiem jej stylu życia :/
To wszystko co miałam wam dziś do przekazania, czekajcie na jutrzejszy post! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz