:)

GIRL ON TOP ♥ Post Tematyczny

Hejka! Dziś mam dla was post tematyczny! Nie wierzę że tak dawno ich nie było! Szczerze to nie miałam pomysłu, aż do teraz.
Domyślacie się o kim może być?
Dobra, mówię. Post dotyczy królowej Bey! Tak! Mówię o  Beyoncé. Dawno nie słyszałam tak utalentowanej wokalistki jak ona i mówię to z ręką na sercu. Teraz możecie wypominać że nigdy nic nie wspominałam o tym, że lubię jej twórczość, ale odkryłam to niedawno. Zaczęło się od piosenki 'Love on top' i dalej poszło!
Jestem pewna, że wiele z was zna imię i nazwisko naszej dzisiejszej gwiazdy do rozpatrzenia, ale trochę informacji wam o niej przybliżę!
Beyoncé jest to Beyoncé Knowles - Carter. Urodzona w Houston 04.09.1981 roku. Piosenkarka oraz autorka tekstów. Bey jest również projektantką mody. Jak zapewne wie każdy jej fan gatunki muzyki, które przedstawiają naszą królową to R&B oraz TeenPop. W 2008 powiedziała sakramentalne 'TAK' raperowi Shawnowi Carterowi, którego zapewne bardziej znacie jako Jay Z. W 2012 roku urodziła się Blue Ivy Carter, czyli ich pierwsza córeczka! Swoją karierę rozpoczęła już w latach 90-tych, a dokładnie w zespole o nazwie Destiny's Child. Po tym rozdziale w swoim życiu Bey zaczęła tworzyć solo! Jak widzimy do tej pory, wychodzi jej to bardzo dobrze! Artystka ma za sobą sporo wydanych albumów i wszystkie trafiały na pierwsze miejsca sprzedaży, z resztą tak jest do tej pory! Ostatni z nich to 'Lemonade', który ukazał się w 2016 roku i okazał się kolejnym sukcesem! 
Według mnie Beyoncé to wielki talent i cieszę się, że ktoś o tak wspaniałym głosie i guście muzycznym tworzy i my dzięki niej możemy słuchać tak wspaniałej muzyki. Po wysłuchaniu na pewno większej ilości jej piosenek, jestem przekonana, że urosła ona razem z muzyką, którą teraz tworzy! Szczerze...i te teraźniejsze piosenki i te sprzed pięciu, sześciu lat podobają mi się na równi!
Dziękuję wam za uwagę! I mam nadzieję, że powrót do postów tematycznych wam się spodobał ;) Do kolejnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz