:)

TREAT YOU BETTER ♥ Post Tematyczny

Witam was w kolejnym poście tematycznym! Wiem, że dwa tygodnie temu taki post się pojawił, ale nie będzie on dotyczyć tym razem Beyonce, a Shawna Mendesa! Na pewno większość z was go zna i na pewno wśród osób czytających posty na moim blogu znajdują się tu jego fani.

Przybliżę wam jego postać : 
Shawn Mendes - kanadyjski piosenkarz oraz autor tekstu. Urodził się w Toronto 8.08.1998 roku, co znaczy że ma tylko 18 lat! W bardzo krótkim czasie wspiął się na szczyt i swoimi piosenkami podbił serca wielu milionów osób! Jeśli chodzi o albumy to wydał 2 główne o nazwach 'Handwritten' oraz 'Illuminate'.

Szczerze wam powiem, gdy usłyszałam że jest ktoś taki jak on, od razu wyobraziłam sobie kolejną super gwiazdeczkę, która zrobi wszystko, by być sławnym. Myślałam że jego piosenki będą kiepskie, nie będzie w nich pasji, nie będzie w nich życia...Długo byłam do niego sceptycznie nastawiona, aż moja koleżanka puściła mi piosenkę 'Something Big' od której wszystko tak naprawdę się zaczęło. Stwierdziłam, że to nie moje klimaty i dalej trzymałam się swojego. Pewnego wieczoru po prostu się przełamałam, postanowiłam posłuchać czegoś innego. Pamiętam, że włączyłam 'Show you', później kolejne i kolejne piosenki i nawet nie wiedziałam kiedy, ale przesłuchałam prawie wszystkie. Zrozumiałam, że oceniłam go trochę z góry, mogę zmienić nawet przysłowie...'jedna piosenka wiosny nie czyni'...mimo że teraz często jej słucham i mi się podoba, nawet nie wiem co ja złego w niej widziałam, ale myślę że to było spowodowane tym dystansem do jego osoby. Następnie zaczęły wychodzić jego nowe piosenki, z każdą chwilą wciągałam się w jego muzykę coraz bardziej i teraz oficjalnie mogę powiedzieć że nie ma piosenki, której nie lubię, są które lubię, uwielbiam i zakochałam się w nich. Tymi najsilniejszymi są dla mnie 'Mercy' 'Stitches' oraz 'Treat you Better', ich tekst jest dla mnie bardzo mocny i najbardziej mnie wciąga. To wszystko ładnie się komponuje...tekst + teledysk + melodia + On...Widzę to wszystko czego bałam się nie zobaczyć...czyli pasję, radość, przesłanie...Naprawdę nie warto oceniać artystów z góry...możecie się zupełnie mylić jeśli chodzi o ich muzykę lub o ich osobę. Więc bardzo proszę...nie uprzedzajcie się do nikogo...
Take a piece of my heart
Make it all your own
So when we are apart
You'll never be alone

Shawn Mendes 'Never be Alone' 
Mam nadzieję że post się spodobał! Do kolejnego ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz