:)

WOULD YOU RATHER? CRUSH EDITION ♥

Hej! Dziś przychodzę do was z kolejną częścią Would you rather / Wolałbyś? Mam kilka zestawów związanych z moimi telewizyjnymi miłościami i nie tylko! Zapraszam :)

1. Caleb Rivers (Słodkie Kłamstewka) vs. Damon Salvatore (Pamiętniki Wampirów)
- O nie. Mam tutaj dwóch buntowników, przystojnych buntowników i nie wiem co zrobić. Żadnego nie wolę. Traktuje ich na równi, bo tak jak mówiłam Caleb jest moim ulubionym bohaterem z Pll natomiast Damon z TVD. Ale muszę coś wybrać i wybieram Caleba, ale tylko ze względu na to, że PLL oglądam dłużej.

2. Bellamy Blake (The 100) vs. Stefan Salvatore (Pamiętniki Wampirów)
- Raczej Stefan. Mimo że uwielbiam Blake'a to do Stefana jestem strasznie przywiązana, mam do niego ogromny sentyment i nie wyobrażam sobie żeby go nie było, więc tu Stefan.

3. Klaus Mikaelson (TVD/The Originals) vs. Kol Mikaelson (The Originals)
- Rozumiem, że starcie braci. Lubię i Klausa i Kola szczerze mówiąc, ale Klausa jest więcej, więcej jest pokazane jego charakteru, jego wrażliwości, jego chamstwa, jego okrutności, więc wybieram Klausa <3

4. Finn Collins (The 100) vs. Alaric Salzman (Pamiętniki Wampirów)
- To jest ciężkie pytanie, bo jeśli czytaliście TAG: The 100, wiecie że Finn i Bellamy to moje dwie ulubione postacie, natomiast Ric'a strasznie polubiłam w siódmym i ósmym sezonie, sezonie który teraz się rozpoczął...Myślę że Finn, ponieważ jego lubiłam jednak od początku, bardzo niż bardziej, a Rica lubiłam tyle że nie tak bardzo.

5. Peeta Mellark (Igrzyska Śmierci) vs. Gale Hawthorne (Igrzyska Śmierci)
- Szczerze jako aktora wybrałabym Liama, który gra Gale'a. Natomiast w Igrzyskach tak bardzo polubiłam Peetę, że nie mogę go nie wybrać. Po prostu go uwielbiam!

6. Danny Wheeler (Baby Daddy) vs. Toby Cavanough (Słodkie Kłamstewka)
- O nie! Danny to moja ulubiona postać z Baby Daddy, ale Toby...Kurczę. Uwielbiam Tobiego jest ciepłym romantykiem, przede wszystkim czułym i wrażliwym (fani Słodkich Kłamstewek --> łączmy się w bólu po 7x10), a Danny jest albo udaje takiego głupiego troszeczkę...wybieram Tobiego, co nie znaczy że Wheeler to taki fu i w ogóle :( Kogoś trzeba.

7. Alex Stewart (Love, Rosie) vs. Finnick Odair (Igrzyska Śmierci)
- Te osoby gra ten sam aktor, którego bardzo lubię. I teraz pewnie połowa z was mnie znielubi i to ta część która KOCHA FINNICKA...Bo ja go po prostu nie lubię. Po prostu nie lubię. UWAGA SPOILER! Szkoda mi było patrzeć na jego śmierć, ale zdarza się. Natomiast Alex jest wow! Oglądałam Love, Rosie tysiące razy i uważam że ten film jest na skalę WOW. Tutaj zdecydowanie Alex.

8. Isaac Lahey (Teen Wolf) vs. Scott McCall (Teen Wolf)
- Moje dwie ulubione postacie, no nie :/ Nie wiem kogo mam wybrać. Isaac jest cudowny i polubiłam go od początku, ale Scotta jest więcej no i to tak naprawdę jego przygoda, jego historia...Dobra. Szybko. Scott! Wybieram Scotta, bo jednak bardziej mi imponuje swoją odwagą, determinacją no i ma wspaniały uśmiech :)

9. Stiles Stilinsky (Teen Wolf) vs. Thomas (Więzień Labiryntu)
- No i znów. Ta sama osoba gra te postacie. Oglądałam Więźnia Labiryntu i muszę wam powiedzieć że moją ulubioną postacią nie jest Thomas, tylko Newt...A w Teen Wolfie moją ulubioną postacią jest Scott (jak wcześniej widzicie), a nie Stiles...Mimo to wybieram Stiles'a...jest mega śmieszny i uwielbiam jego sceny z Lydią...:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz