:)

Q&A! ♥ (Przerzucam się na yt? 😮)

Hejka! Witam was w kolejnym poście! Tym razem odpowiem na pytania :) Trochę ich jest, więc zapraszam do czytania!

1. Twój ulubiony serial i dlaczego?
- Myślę że mówiłam o tym już kilkakrotnie i są to 'Słodkie Kłamstewka'...Dlaczego...mam do nich strasznie wielki sentyment. To był mój pierwszy serial, który zaczęłam oglądać na poważnie, który mnie tak wciągnął w tą całą przygodę. Faktycznie ma on swoje + i -, ale najważniejsze jest całokształt. Dla mnie cała ta historia wypadła bardzo realistycznie i mimo lekkich pomyłek wszystko wyszło cudownie.

2. Do kogo zwracasz się z narastającymi problemami? Przyjaciółki, rodzice czy może dusisz je w sobie?
- Wiadomo. Są rzeczy do których nie mogę pójść do przyjaciół, nauczycieli czy rodziców i próbuję sobie sama z nimi poradzić czy rozwiązać je na własną rękę. Jednak w wielu przypadkach jest tak, że zwracam się do kogoś o pomoc i to nie jest ważne czy do mamy, taty, cioci, babci, dziadka, przyjaciółki czy przyjaciela, bo każdy próbuje pomóc tak jak umie, w rezultacie sama podejmuję decyzję co dalej i na to już nikt nie ma wpływu.

3. Czy myślałaś kiedyś aby zacząć nagrywać na yt?
- Chyba już o tym kiedyś mówiłam, jednak przypomnę. Myślałam, nawet kilka razy, ale uważam że jestem zbyt nieśmiała i nie potrafiłabym sobie poradzić z taką odpowiedzialnością jaką niesie za sobą youtube. Jednak blog jest zupełnie inny niż vlog czy nagrywanie. Teraz nie wiecie tak naprawdę kim jestem, nie wiecie dokładnie jak wyglądam i myślę że lepiej jak tak pozostanie, więc w najbliższej przyszłości nie mam zamiaru przenosić się na działalność totalnie vlogową.

4. Ulubiony wykonawca oraz ulubiona piosenka tego artysty?
- Mówiąc szczerze z upływu czasu ja nie mam ulubionego wykonawcy. Słucham różnych piosenek różnych osób, jednych bardziej innych mniej hejtowanych przez tłumy ludności. No nie wiem np. Ed Sheeran, Shawn Mendes, Maroon 5, Justin Bieber...to chyba jedne z główniejszych...Natomiast ulubione piosenki...Hm...Myślę że Shawn Mendes - 'Stitches' albo 'I know what you did last summer'...Ed Sheeran to na 100% 'Give me love', Justin Bieber 'Love Yorself' ewentualnie 'Cold Water', Maroon 5 to 'Animals' albo 'Maps'...A z tych wszystkich całkiem ulubiona...kurczę...Chyba Stitches...

5. Ulubiona para z każdego serialu, który oglądałaś?
- 'Słodkie Kłamstewka' --> Haleb *KLIK*
'Teen Wolf' --> Scallison *KLIK*
'Baby Daddy' --> Danley *KLIK*
'The 100' --> Bellarke *KLIK*
'Pamiętniki Wampirów' --> Delena/Stelena *KLIK* / *KLIK*

6. Ulubiony miesiąc, dzień tygodnia i pora dnia?
- Ulubiony miesiąc to chyba lipiec, nie tylko ze względu na to że nie ma szkoły, ale również dlatego, że jest lato czyli moja ulubiona pora roku. Jeśli chodzi o dzień tygodnia to jest to sobota i tu faktycznie nie ma szkoły czyli mogę się wyspać...A pora dnia to wieczór. Wieczorem mam najlepszy humor, najlepiej mi się ogląda filmy/seriale/programy .

7. Kiedy zaczęłaś się malować?
- 5-6 klasa szkoły podstawowej. Ale to nie było takie typowe malowanie. Tylko rzęsy i jakaś pomadka. Poważniej koło pierwszej gimnazjum.

8. Co sądzisz o rozpadzie One Direction i o tym że każdy idzie w swoją stronę?
- Hmm...Po tym rozpadzie wiedziałam że tak będzie, w sensie wiedziałam że każdy pójdzie w swoją stronę, zaczną się solowe płyty, nowe piosenki i małe szanse na ponowne zejście się tego zespołu. Faktycznie to przykre, bo oni zaczynali jako team i uważam że nie powinni kończyć, bo mają ogromny talent i nadają się do śpiewania. I można uznać że to wszystko zaczęło się od odejścia Zayna, ale to była tylko ich decyzja. Teraz pozostaje tylko im kibicować, czy razem czy osobno są wspaniali :)

9. Co sądzisz o tym że wszystko się kończy (w sensie seriale)?
- To jest bardzo, bardzo, bardzo dołujące i przykre i ja sobie obecnie nie wyobrażam żeby nie było Pamiętników Wampirów czy Słodkich Kłamstewek. 8 czy 7 sezon to faktycznie może taki czas w którym należy skończyć działalność, ale kurczę. To jedne z lepszych amerykańskich seriali i nie wiem co zrobić...miliony fanów na całym świecie, a tu wszystko znika...To straszne

10. Jesteś wzorową, pośrednią czy złą uczennicą?
- Pośrednią. Do wzorowej dużo mi brakuje, mimo że staram się jak mogę to czasami wiadomo, że nie wyjdzie, ale ważne jest to żeby poprawiać swoje błędy i dążyć do tego, aby być jeszcze lepszym, co sugeruje że złą uczennicą też nie jestem. Gdybym była miałabym wszystko gdzieś.

To dzisiejsze Q&A. Mam nadzieję że wam się podobało :) Do kolejnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz