:)

KISS, MARRY, KILL ♥ #2

Hejka! Dziś mam dla was drugą część Kiss, Marry, Kill! Ostatni post z tej serii (?) bardzo wam się spodobał, więc postanowiłam zrobić coś takiego po raz kolejny! Poprosiłam moją koleżankę, o danie mi pięciu zestawów postaci z moich ulubionych seriali...Więc zaczynajmy!

#1 - 'Słodkie Kłamstewka' - Caleb Rivers, Toby Cavanough czy Ezra Fitz?
- To jest bardzo proste. Caleb jest moją ulubioną postacią od początku całego show, z resztą to już wiecie, więc na pewno jego poślubię. Pocałuję Tobiego, jest wielkim romantykiem i za to go uwielbiam, a zabiję Ezrę...nie umiem go polubić po dużej ilości złych rzeczy, które zrobił Arii, czyli jednej z moich ulubionych postaci żeńskich...

#2 - 'Teen Wolf' - Scott McCall, Isaac Lahey czy Derek Hale?
- Uh! Bardzo polubiłam cały ten zestaw...jestem na 3 sezonie, więc trochę już o nich wiem...Myślę że poślubię Scotta, jest bardzo dynamiczną postacią, bardzo troskliwą i bardzo fajną...Isaaca chyba pocałuję, a Dereka zabiję. Tylko przez to że momentami serio umie mnie przerazić :/

#3 - 'The 100' - Finn Collins, Bellamy Blake czy Lincoln?
- Kolejny ciężki zestaw! Mówiłam wam w tagu The 100, że Finn i Bellamy są moimi ulubionymi męskimi postaciami...Więc dlatego zabiję Lincolna...oczywiście że go bardzo lubię, ale z tej trójki na pewno najmniej...Pocałuję Finna...tak myślę i poślubię Blake'a!

#4 - 'The Vampire Diaries' - Stefan Salvatore, Damon Salvatore czy Klaus Mikaelson?
- Tego się bałam...To zdecydowanie najtrudniejsze trzy postacie do rozdzielenia. Nie umiem stąd nikogo zabić, ale jak trzeba to trzeba...Zabiję Klausa, mimo że go bardzo polubiłam i zajmuje miejsce w moim sercu, to wybieram go do zabicia, ponieważ jego w serialu jest najmniej...i teraz padam trupem...chyba najlepsze rodzeństwo ze wszystkich...Jestem rozerwana emocjonalnie, ponieważ ostatnio znów zakochałam się w postaci Stefana i jest teraz wielki dylemat. Uwielbiam Damona, ale Stefan...Dobra raz mi śmierć...pocałuję Stefana, a poślubię Damona...Fani Steleny...nie zabijcie mnie :P

#5 - 'Baby Daddy' - Ben Wheeler, Danny Wheeler czy Tucker Dobbs?
- To chyba jedyne trzy osoby nad którymi nie muszę się zastanawiać. Poślubię Danniego, pocałuję Bena, a zabiję niestety Tuckera (chyba, że nie muszę to mogę się z nim zakolegować :) )

Mam nadzieję że serialowa wersja KISS MARRY KILL spodobała wam się! Świetnie się bawiłam porządkując te postacie do odpowiednich kategorii! :) Trzymajcie się! Do kolejnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz