:)

ULUBIEŃCY STYCZNIA (♥)

Hejka. Witam was w ulubieńcach stycznia. Nie mam zbytniego czasu aby prowadzić bloga systematycznie, więc posty pojawiają się rzadko. Jak będę miała ferie postaram się to nadrobić. Zaczynamy!

~ KSIĄŻKA
W tym miesiącu muszę was zasmucić, ale nie przeczytałam żadnej książki. Nie mam na to po prostu czasu, jednak muszę się zabrać, bo mam ich trochę do przeczytania!


~ MUZYKA

Witam w mojej ulubionej kategorii! Muzyki trochę mam. Zobaczcie co przygotowałam tym razem!
Pierwszym i zdecydowanie największym histem stycznia była piosenka Jamesa Arthura 'Impossible', która sama nie wiem czemu wzbudziła i nadal wzbudza we mnie tyle emocji, mnie ciary przechodzą jak ja tego słucham! *KLIK*, kolejną piosenką jest utwór Fifth Harmony pt.: 'Worth it' *KLIK*, kolejnym utworem jest 'Stay Strong' wykonania Bars&Melody *KLIK*. Następne trzy piosenki są z serialu Pretty Little Liars. Są śliczne i cały czas mam je w głowie :
~ Everything is lost *KLIK*
~ Begin Again *KLIK*
~ Hands of time *KLIK*

~ PLASTYKA

Cara króluje i tyle w temacie! *KLIK*

~ SŁODYCZE
Słodyczami zostaje Kinder Niespodzianka! Wiem że to może i zabawne, ale ja z tą zabawką łączę moje dzieciństwo. Miałam całe pudełko tych figurek, ale jednak największa przyjemność to skosztowanie tej pysznej czekolady. Nie ma nic lepszego od czekolady KINDERA!

~ MIASTO
   Jako miasto wybieram Melbourne w Australii! Fascynują mnie ostatnio kangury, a jak wiadomo kangurów w Australii pełno :)

~ ARTYKUŁ SPOŻYWCZY
Mam obsesję na punkcie świeczek, wiem że nie można ich dostać w zwykłym sklepie spożywczym, to nawet byłoby trochę dziwne, więc tutaj dam perfumerię, zazwyczaj tam można kupić jakieś pięknie pachnące świeczki! :)

~ KOSMETYK
    Jako kosmetyk wybrałam piling do ciała z Ziaja o zapachu pomarańczy. No jest obłędny! Jak macie okazję to kupcie. WARTO :)

~ FILM
Jako film pragnę wam polecić kryminał 'Dziewczyna z tatuażem' w roli głównej Daniel Craig. Co mogę powiedzieć. Nie lubię filmów kryminalnych, a ten mnie naprawdę przekonał. Fantastyczna akcja i wgl wszystko jest na swoim miejscu. Po prostu wiemy o co chodzi przez cały film...Daję 8/10 :)

~ ANSTYULUBIENIEC
Antyulubieniec? W tym miesiącu nie istnieje dla mnie coś takiego! :)

~ ULUBIENIEC MIESIĄCA 
Ulubieniec, wszystko w tym miesiącu wydaje się fajne, nowy rok, jestem o rok starsza, czas na zaczęcie kolejnego roku z pozytywnym nastawieniem i wgl...Ten miesiąc był cudowny (no poza szkołą xD)

No cóż, to wszystko w tych ulubieńcach! Mam nadzieję że się wam podobali! PaaPaa!       
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz