:)

ULUBIEŃCY GRUDNIA (♥)

Hej, hej, hej! No to ten tego, znów się nieco spóźniłam z ulubieńcami, bo nie miałam czasu żeby napisać, ale już jestem i do dzieła!

~ KSIĄŻKA
W tej kategorii nikogo nie zdziwię bo dam tu książkę "Harry Potter i Kamień Filozoficzny". Dostałam ją na 'Mikołajki' klasowe i szczerze mówiąc od razu wzięłam się za jej czytanie. To jest niesamowite że w filmie jest pominiętych tyle wątków...No cóż. Książka wspaniała, jeśli ktoś oglądał Harrego i uważa że filmy są fantastyczne, polecam przeczytać książkę.

~ MUZYKA
Tu będzie wszystkiego po trochu. Zaczynam od piosenki Adama Lamberta 'Cuckoo' ...Oglądając Pretty Little Liars ta piosenka się pojawiła i od razu jakoś wpadła mi w ucho : *KLIK*
Kolejnym utworem jest 'Mistletoe' Justina Biebera (wyczuwam hejt za 3, 2, 1...) : *KLIK*, następna jest 'Mary, did you know' zespołu Pentatonix : *KLIK*, spodobała mi się również piosenka z filmu "Listy do M. 2" tylko w polskiej wersji : *KLIK* i ostatnim utworem jest 'Fight Song' Rachel Platten : *KLIK*

~ PLASTYKA

Art dotyczy dziś modelki, z resztą jednej z moich ulubionych - Cary Delevingne. Jest cudny! 

~ SŁODYCZE

Najlepszymi słodyczami w tym miesiącu były orzeszki, ale nie takie zwykłe solone tylko orzeszki w miodzie...Po prostu nie mogłam się oderwać od ich jedzenia w święta i po...Zaje...fajne. :)

~ MIASTO
Nad miastem długo się zastanawiałam, ale w końcu doszłam do wniosku że jest miasto które w przyszłości muszę zobaczyć i mowa tu o Kairze w Egipcie, ogólnie moim takim marzeniem oprócz zobaczenia Francji i Stanów to Egipt...Lubię historię i może dlatego :D

~ ARTYKUŁ SPOŻYWCZY
Jeśli chodzi o artykuł spożywczy postawię na mąkę. Wiem. Może dziwny produkt, ale zastanawialiście się jakby było bez mąki? Bez naleśników, pierogów itd...To nie miałoby najmniejszego sensu, w związku z tym mąka jest artykułem miesiąca!

~ KOSMETYK
Pomijam tą kategorię z racji tego że w grudniu nie malowałam się ani nic w tym stylu.

~ FILM
I znów sytuacja się powtarza ponieważ nie mam wam do zaoferowania żadnego filmu tylko serial. Serial Gossip Girl/Plotkara. Historia kilku uczniów, później studentów mieszkających w NY...Na samym początku nie wciąga tak bardzo jak w późniejszych sezonach...Jeśli komuś się nudzi, chce coś pooglądać to polecam :) 

~ ANTYULUBIENIEC
Antyulubieńcem jest w 1/2 Sylwester...Zaraz tłumaczę czemu...Mam psa. Tak mi było go żal (mimo że nie było mnie w domu), wyobrażałam sobie co teraz robi, jak się czuje kiedy tacy wariaci strzelają tymi petardami, naprawdę rozumiem żeby strzelać po północy, ale 3 dni po fakcie? Niektórzy ludzie po prostu nie mają serca...Nie pomyślą jak mogą się czuć zwierzęta.

~ ULUBIENIEC MIESIĄCA
Ulubieńcem miesiąca zostają Święta, magiczny czas, w szczególności rodzinny czas...Te święta były piękne, nie ze względu na prezenty tylko ze względu na rodzinę...Było cudownie!!! Nie wiem czy będę wam pisać post z prezentami świątecznymi, może, ale zobaczę!

To wszystko w tych ulubieńcach. Wiem że są po czasie jak już pisałam, ale ważne że są. I jest jeszcze jedna sprawa!
********************************************************************************
W nowym 2016 roku, pragnę wam życzyć, aby ten rok był lepszy od poprzedniego! Więcej sukcesów, dużo radości, zdrowia i miłości, aby otaczali was sami prawdziwi przyjaciele, abyście mieli wsparcie od osób wam najbliższych, jak najmniej trudnych chwil, wyborów, aby wszystko szło po waszej myśli! NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU!           
Trzymajcie się! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz