:)

Would you rather / Wolałabyś? ♥

Hejka! To kolejny post z serii "Would you rather". Mam nadzieję że wam się spodoba i przejdźmy do pytań!

1) Calum Hood czy Ashton Irwin?
- Ogólnie nie słucham często 5 second of summer, ale wybrałabym Caluma, ponieważ ma fantastyczny głos, jest przystojny i wgl...:)

2) Wolałabyś pocałować Justina Biebera czy go przytulić?
- Nie jestem fanką JB. Nie chciałabym go pocałować, ale przytulić czemu nie. Plotki głoszą że rozstał się z Hailey, jednak czekam na potwierdzenie!!

3) Cara Delevingne czy Gigi Hadid?
- Cara, jak już mówiłam to jedna z moich ulubionych modelek. Gigi też lubię, ale nie na tyle żeby była lepsza od Cary.

4) Wolałabyś mieć w przyszłości dwójkę dzieci (dziewczynki) czy dwójkę dzieci (chłopcy)?
- Wolałabym mieć dwie dziewczynki, aczkolwiek, nie chcę mieć żadnej z tych opcji, bo chcę mieć i chłopczyka i dziewczynkę :) Ale to odległa przyszłość...

5) Jade Thriwall czy Perrie Edwards?
- Nie umiem wybrać. Je z LM lubię najbardziej, ale ich się nie da porównać. Kompletnie inne, więc tutaj raczej nie wybiorę.

6) Wolałabyś być żoną Nialla Horana czy Liama Payne'a?
- Wolałabym być żoną Nialla...chyba...No, dlatego że nie wiem xD

7) Kylie Jenner czy Kendall Jenner?
- Obie lubię. Ale chyba wolę Kylie ;)

8) Wolałabyś zwiedzić dom Miley Cyrus czy Demi Lovato?
- Nie jestem ani Smiler ani Lovatic...jednak wolę zwiedzić dom Demi, bo częściej jej słucham i jej piosenki bardziej mi się podobają.

9) Leondre Devries czy Charlie Lenehan?
- Zasada bambino mówi że nie ma tak że któregoś bardziej kochasz czy wolisz. Obu musisz lubić tak samo. Więc nie wybiorę. I TERAZ TŁUM PYTA : JESTEŚ BAMBINO? - Od razu odpowiem : Nie, nie jestem Bambino, ale bardzo, bardzo lubię 'ich' twórczość...Będzie o tym chyba osobny post.

10) Wolałabyś mieszkać w Australii czy Azji?
- Wybrałabym Australię, ze względu na Codiego Simpsona pewnie...ale spokojnie nie jestem Simpsoner/Angel czy jak zwał tak zwał.

To dzisiejszy post, mam nadzieję że was nie zanudziłam i widzimy się w kolejnym! Paa! :)

Ps. :' ~ After all this time? ~ Always.' - Severus Snape (Alan Rickman  †)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz