:)

W zasadzie...to nie wiem :-/


Hej!

Chcecie wiedzieć skąd ten dzisiejszy wpis...znaczy jego tytuł? Otóż tak - Na facebooku ludzie zaczęli mi zadawać różne, różniaste pytania...Na mój temat i temat takiego jednego.....(Nie! On jest tylko moim dobrym przyjacielem) Nie mam pojęcia skąd się to wzięło.! Ale to jest chore...Na przykład ostatnie pytanie - Czy go kocham? Co to ma być?! =.= Idioci...Wszędzie Idioci! Na takie pytania w zasadzie odpowiadam NIE....A na niektóre nie wiem........ 
W sumie to mam beke z tych co tak se piszą. Ja hejterami się nie przejmuje więc....Sorry....Ale lepiej mnie nie hejtować!



* W drugiej części chciałabym poruszyć temat agresywności!


Zwróciłam dużą uwagę na to że w moim otoczeniu dużo osób się bije. To nie jest przyjemny widok. Zwłaszcza że to są moi rówieśnicy. np. Koleżanka uderzyła swojego własnego chłopaka, który se po prostu siedział na zjeżdżalni...Potem jeszcze się na niego fochała przez dwa dni...A potem sama go przepraszała i prosiła go żeby z nią nie zrywał... Żałosne....Zastanawiam się jak można bić bliskie dla siebie osoby....Nie rozumiem...No dobra...Ważne jest to żebyście wy tacy nie byli...! Najważniejsze!


Do kolejnego! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz