:)

Piosenek czas...

Elo Moreloo - Tekst mojej koleżanki Ewy!

No więc dziś chce poruszyć temat piosenek. Zwłaszcza takich które ostatnio słyszałam i mi się spodobały!


Więc tak piosenka to symboliczne słowo, ponieważ wyraża ona nasze uczucia. Po każdym słowie możemy się domyślić jaki tekściarz miał humor. Nie znoszę piosenek bez sensu....One nie mają znaczenia. A więc tak....Jak wiecie jestem Directioner i kocham chłopaków oraz Mixer i.....dołączyłam do kolejnego fandomu mianowicie 5SOSFamily - 5 Second of Summer. No tak. Tak się zdaża....Poza tym jeszcze jestem Lovatic. Ale tak mi się spodobała piosenka Jason'a Derulo i Snoop Doga - Wiggle ! NO ZARĄBISTA!  Dam wam linki tych fajnych piośnekk!

*Wiggle*

*La La La* - Brasil

*One Chance*


No to na tyle <3 <3 Do kolejnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz