:)

Japppppaaaa ^---^

No to tak.....Se piszemmy bo nudnooo *o* No to tak...Poznałam całkiem niezłe osóbki "ziółka" Trzech chłopaków i jedna dziewczynę *----* Wszyscy są fajni i wgl...i między innymi dlatego nie pisałam..trzeba korzystać z wakacji...a nie klęczeć przed lapkiem, kompem, telem i wgl wszystkim elektrycznym!  No i mi się nudzi teraz...No niby jest 21 : 43 i dzień zleciał dość przyjemnie, ale jutro niedziela....i......no.........Oh nie ważne...nie będzie po prostu nic do roboty, bo być cały czas na Fb to żadna radocha...Teraz oglądam Rodzinkę.pl bo jestem wierną fanką od pierwszego sezonu.....A najbardziej pod względem Maćka Musiała <3 O**O  Meczyk dzisiaj nie? Holandia....i coś...nie wiem co jest to drugie dlatego obstawiam Holandię ;D Czytam też sobie gazetę i jutro zumba nad zalewem ^o^ Heh...No ok. To ja kończę <3 ;3 Pozdro dla W.D <3 Takiego fajnegooo *-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz