:)

Nie wiem..

Cześć. Już sama nie wiem o czym mam do was pisać. Zaczęły się wakacje....więc nie za dużo tematów...jak jest szkoła to można coś o niej napisać, o zabawnych sytuacjach wgl o zabawie...Teraz nic się nie dzieje...No dobra jutro jadę do koleżanki....Będzie się działo! *o* Nie wiem czy gdzieś wyjeżdżacie - Ja na 100 % do Trójmiasta .... U mnie ten tydzień zaczął się bardzo gorąco! Jest ponad 30 stopni na słońcu! To jakiś skandaliczny koszmar. No dobra wakacje i z tym się ciepło kojarzy, ale bardzo mnie boli od tego głowa, jeszcze nie mam co robić. To mnie absolutnie dobija...Ale jak to mówi moja mama - Inteligentny człowiek się nie nudzi...Więc zacznę zaraz rysować i grać, albo jak nic pójdę wyprowadzić psa...chociaż niedawno był na spacerze. Nie wiem co teraz ogółem robię, ale pisze na kartce jakieś powalone opowiadania o zakazanej miłości. A no i słucham muzyczki...Nawet zapomniałam tytułów! To jest jakaś AMNEZJA...Teraz słucham to *włącz to*, ale to nie znaczy że jestem selenator, bo nie jestem :/  Powinnam słuchać The Vamps, albo LM, a nie Sel.., jakby co nic do niej nie mam....Po prostu nie przepadam....Ale piosenki ma ok. Nw co jeszcze napisać dla was...Może dam wam kilka zdjęć...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz