:)

ULUBIEŃCY WAKACJI! (♥)

Hejka! Witam was w Ulubieńcach! Wreszcie po kilku miesiącach przyszedł na nich czas. Dużo z was na pewno na nie czekała, więc proszę bardzo. A jeśli chodzi o sprawę czemu się nie pojawiały to po prostu nie chciałam ich robić na siłę. Zawsze jakiegoś elementu mi brakowało, a teraz myślę że wszystko podam :)

~ KSIĄŻKA
 Książką jaką przeczytałam 'Never, Never', które tłumaczymy jak 'Nigdy, Przenigdy'. Ta 'lektura' zdobyła moje serce. Mogę ją czytać bez przerwy. Cała ta chora sytuacja ze stratą pamięci z tym że ci nastolatkowie zapomnieli że się kochają. To serio przerażające i nie umiem sobie wyobrazić żeby taka sytuacja przydarzyła się w realnym świecie. Książka natomiast bardzo wciąga, przeczytałam ją w jakieś 3-4 dni. Daję 10/10. 

~ MUZYKA
Jeśli chodzi o muzykę zawsze mam sporo utworów. A w te wakacje zakochałam się szczególnie w kilku, których obecnie słucham bez przerwy! 
#1 - Selena Gomez 'Kill Em With Kidness' *KLIK* 
#2 - Major Lazer ft. Justin Bieber 'Cold Water'  *KLIK*
#3 - Jason Derulo 'Fight for you' *KLIK*
#4 - The Chainsmokers 'Closer' *KLIK*

#5 - Beyonce 'Halo' *KLIK* 

~ PLASTYKA
W jednym z ostatnich postów wspominałam o filmie 'Edward Nożycoręki' to fanart właśnie z tego filmu! *KLIK*

~ SŁODYCZE
Jeśli chodzi o słodycze to powiem wam szczerze że w wakacje za dużo ich nie jadłam, ale myślę że będą tu Zozoole czy jakoś tak...W każdym razie te musujące cukierki. Z nimi jestem w sumie związana od dziecka, ale w wakacje zdarzyło mi się ich trochę zjeść :P

~ MIASTO
W wakacje odwiedziłam piękne trójmiasto. Myślę że tym miastem może być Sopot. Podobał mi się najbardziej z tej trójki. To miasto po prostu żyje. Uważam że Gdynia jest bardziej spokojna, a Gdańsk jest głośny. Sopot umieściłabym tak po środku. Więc tym razem w ulubieńcach piękne polskie miasto.

~ KOSMETYK
W tych ulubieńcach kosmetyk nie będzie typowym kosmetykiem. Będą to perfumy. Dla mnie były idealne na lato. Lekki zapach. Mówię o perfumach Naomi Campell 'Wild Pearl' . Ciekawy zapach, mi się bardzo podoba no i jak mówię - idealny na ciepłe dni.


~ FILM / SERIAL

Mogę powiedzieć że część wakacji spędziłam na oglądaniu tego czego nie mogłam w roku szkolnym, bo nie miałam na to czasu. Chcę tu powiedzieć o filmie 'Legion Samobójców' . Wiem że już wam o nim wspominałam. Był w TOP 6 filmów i to na pierwszym miejscu i od tej pory nic się nie zmieniło. To był świetny film, wspaniała obsada, więc nie dziwię się że wyszło tak jak wyszło. Jeśli chodzi o mojego ulubionego bohatera to był nim El Diablo, czyli najbardziej szczery człowiek dla mnie z tej całej ekipy, godny podziwu i honorowy. Łzy mi się cisnęły do oczu jak opowiadał tą swoją historię, czy jak...dobra zobaczycie jak sami obejrzycie. W każdym razie polecam! 10/10!
No i jeśli chodzi o 2 seriale. 
Zaczęłam oglądać serial 'Baby Daddy' i słuchajcie nie wiedziałam że mogę oglądać coś co nie jest jakimś dreszczowcem. Otóż jest to komedia. W tych słabych chwilach, gdzie nie wiedziałam co ze sobą zrobić, puszczałam sobie ten serial i od razu wybuchałam śmiechem. Mimo kilku momentów romantycznych, smutnych to nie wyobrażam sobie nie oglądać tego. Odcinki są krótkie bo po 20 minut. Jeśli chodzi o fabułę to pewnego dnia pod drzwi niedojrzałego Bena, zostaje podrzucona mała dziewczynka Emma. Matka dziecka chce je oddać do adopcji, jednak Ben nie może się na to zdecydować i od tej pory wraz ze swoją mamą i przyjaciółmi ją wychowuje i powoli dojrzewa do poważnych decyzji. Polecam 9/10! 
Jeśli chodzi o kolejny serial są to 'Pamiętniki Wampirów'. Ten serial zaczęłam oglądać bardzo dawno temu i nigdy nie mogłam się zebrać żeby go skończyć, aż w końcu w wakacje zaczęłam na nowo oglądać i ponownie się zakochałam. Na pewno wszyscy dobrze znacie, wiecie o co chodzi. Dużo osób się mnie pyta czy jestem Team Delena czy Team Stelena, a ja po prostu nie mogę powiedzieć. Kocham Stefana z Eleną tak samo jak i Damona. Ale właśnie teraz, w oczekiwaniu na ostatni sezon, który pojawi się już w październiku przypominam sobie momenty z odcinków i łzy same mi się napełniają do oczu, jak ja widzę ile pamiętniki wniosły do mojego życia, ile miejsca zajęły w moim sercu i świadomość że te ostatnie 16 odcinków z października, będzie ostatnimi na zawsze. Nie wyobrażam sobie świata bez tego serialu, tak samo jak bez Słodkich Kłamstewek, które również się kończą. Masakra! Rozpisałam się odnośnie tych seriali trochę, ale dobra :P

~ ANTYULUBIENIEC 
No co mogę dać innego jak SZKOŁĘ! Zaczyna się kochani! Kartkówki, sprawdziany, pytania, prace domowe! Masakra! Ja to bym jeszcze z miesiąc chciała tych wakacji! :P

~ ULUBIENIEC WAKACJI
Wyjazdy! Czy za granicę czy na terenie własnego kraju. Po prostu odpoczynek, chwila relaksu spędzona z własnymi myślami, ze sobą. Chwile przemyśleń i takie tam! Warto było! 

To koniec ulubieńców! Nie wiem czy ulubieńcy września się pojawią, na razie nie mam zamiaru ich pisać, ponieważ mam kilka pomysłów na posty! Do kolejnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz