:)

TAG : THE 100 ♥ CZĘŚĆ 1!

Hejka! Dziś przychodzę do was z tagiem dotyczącym jednego z moich ulubionych seriali czyli The 100. Nigdy nie sądziłam że produkcja o takiej tematyce może mnie zaciekawić. Jest to serial, który opowiada o setce nastolatków zesłanych na ziemię po wojnie nuklearnej. Serio, wciągnęłam się w niego bardzo i bardzo szybko obejrzałam. Do tej pory wyszły 3 sezony, ale na początku 2017 będzie kolejny, więc już nie mogę się doczekać! Więc zaczynajmy! 

1. Kiedy i dlaczego zaczęłaś oglądać The 100?
- Zaczęłam go oglądać na początku wakacji. Szukałam przez jakiś czas serialu, dzięki któremu urozmaicę sobie czas wolny. U pewnej youtuberki znalazłam filmik dotyczący właśnie The 100 i po zapoznaniu się z nim stwierdziłam 'Czemu nie?' i zaczęłam oglądać nałogowo.

2. Który sezon jest twoim ulubionym i dlaczego?
- Lubię wszystkie. Każdy jest inny i każdy tak samo wyjątkowy. Natomiast najbardziej lubię oglądać 1. Myślę że wtedy najbardziej widać w nich zmianę pomiędzy pierwszym a ostatnim odcinkiem. Jednak osoby, które nigdy nie były w takich warunkach nagle muszą się odnaleźć, dogadać i poradzić sobie.

3. Czy to twój ulubiony serial?
- Na pewno jest jednym z ulubionych, jednak uważam że nie postawiłabym go na samym szczycie swojej piramidy.

4. Kto jest twoim ulubionym męskim charakterem i dlaczego?
- I tu mam problem. Są dwaj bohaterowie których uwielbiam/uwielbiałam mianowicie Bellamy i Finn, ale myślę że tu jednak wygra Bellamy. Dlaczego? Jest typowym przywódcą, chamski, arogancki, ratujący własny interes. Nie znosiłam go w I części 1 sezonu, ale on się zmienił. Wiadomo że jak każdy ma lepsze i gorsze dni. Ale mogę stwierdzić po 3 sezonie że jest strasznie wrażliwy, cierpi i chroni tego kogo kocha. Więc Bellamy to mój numer 1! :)

5. Kto jest twoim ulubionym żeńskim charakterem i dlaczego?
- Tu nie mam zastrzeżeń. Jest to Raven. Od kiedy pojawiła się w serialu bardzo ją polubiłam. Jest bardzo mądra, inteligentna i twarda. Mimo że w 3 sezonie coś się stało i uległa komuś [nie powiem komu, musicie obejrzeć żeby się dowiedzieć] to próbowała z tym walczyć i to jest dla mnie najważniejsze.

6. Charakter który cię denerwuje, pomimo że jest lubiany przez większość ludzi?
- Jasper. W sumie zaczęło się od trzeciego sezonu, kiedy stracił tą dziewczynę. Rozumiem że cierpi, każdy by cierpiał, ale nie można stać w miejscu. Idziesz dalej i patrzysz przez realny obiektyw. To co było nie wróci i w końcu trzeba się z tym pogodzić.

7. Którego drugoplanowego bohatera chciałabyś widzieć częściej?
- Myślę że Harper. Jest świetna, a nie pojawiała się zbyt często.

8. Który z bohaterów najbardziej się rozwinął?
- Ouu...Clarke? tak myślę. Osoba którą zobaczyłam w odcinku startowym i osoba którą widzę teraz...stała się bardziej odważna, bardziej stanowcza, Bellamy jej zarzucał kiedyś że nie umie podejmować właściwych decyzji, teraz myślę że nie miałaby z tym żadnego problemu.

9. Kto zasłużył aby wreszcie być w pełni szczęśliwym?
- Myślę że wszyscy, natomiast najbardziej zasługuje na to Bellamy. Wiem znów o nim mówię, ale taka jest prawda. Całe życie spędził na ochronie siostry, na wyrzutach sumienia z wielu powodów. Chciałabym żeby wreszcie był sobą, był szczęśliwy, żył swoim własnym życiem.

10. Jaka była twoja reakcja na śmierć Finna, Anyi, Mayi, Lincolna i Lexy. Która według ciebie była najsmutniejsza?
- Moja reakcja na każdą śmierć to 'O nie'. Ale śmierć Finna, Lincolna i Lexy zabolała mocniej niż inne, bo popłynęły łzy. Ja sobie nie wyobrażałam tego serialu bez nich, jednak stało się. Jakoś dało radę. Najbardziej bolała mnie śmierć Finna. Tak jak mówiłam bardzo go lubiłam, był jednym z moich ulubionych bohaterów i to co ja przeżyłam po jego śmierci to było małe przygnębienie i załamanie.

TO KONIEC 1 CZĘŚCI! Sami widzicie że 10 pytań a trochę się zeszło! 2 część pojawi się wkrótce! :) Do kolejnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz