:)

i started a new tv show

Cześć i czołem!
Witam was w kolejnym poście!
Dziś chciałabym wam trochę powiedzieć o nowym serialu, który w przeciągu ostatnich kilkunastu dni udało mi się zacząć.
Słyszałam bardzo dużo pozytywnych opinii, więc stwierdziłam, czemu nie? O jaki serial chodzi? Otóż 'Black Mirror' moi drodzy. Fenomenu nie widziałam, dopóki sama nie zaczęłam tego oglądać. Pierwszy odcinek...no cóż. Wiele kontrowersji we mnie wzbudził. Faktycznie miałam taką myśl, że tego nie dokończę, jak ma to wyglądać w ten sposób, ale to działa trochę jak dobra gra...jak się wciągniesz, to nie możesz przestać i jeszcze tego samego dnia, sięgnęłam po kolejny epizod.
Serial pozwala odkryć tę negatywną stronę technologii. To jak wpływa na ludzi i to jak może zniszczyć życie.
Ten serial na mnie naprawdę mocno zaczął oddziaływać i naprawdę tego to się nie spodziewałam. Jestem w absolutnym szoku. A co lepsze? Serial naprawdę mi się zaczął podobać i naprawdę czekam tylko na chwilę wolnego w swoim dość napiętym grafiku, abym mogła obejrzeć jeden z dalszych odcinków.
Co jest jeszcze dobre, to to, że każdy odcinek pokazuje inną sytuację. W sensie, to wszystko nie jest ze sobą powiązane. Oglądając odcinki, możemy gdzieś spróbować zobaczyć siebie, wczuć się w sytuację bohatera.
Naprawdę serial wymaga wielu przemyśleń, ale jest bardzo fajny, bardzo mi się podoba. No taka mała perełka telewizji.
Oceniam tak 9/10 :D
Krótki post, ale przynajmniej treściwy! Ja właśnie lecę oglądać kolejny odcinek!
Do zoba!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz