:)

under the mistletoe

Witam was wszystkich w nowym poście i w ostatnim poście tego roku! To niewyobrażalne jak ten czas szybko płynie.
Na samym wstępie, chciałabym was przeprosić...W ostatnim czasu brakło mi weny i zdecydowanie czasu aby pisać jakiekolwiek posty. Postaram się to poprawić, ale niczego nie obiecuję. Święta to czas, w którym należy przebaczać, więc mam nadzieję że i wy mi wybaczycie.
W każdym razie, jestem tutaj, bo już jutro jest Wigilia, dzień na który większość z was na pewno czekała przez cały rok z niecierpliwością. Wiem to, bo ja sama w te ostatnie miesiące roku wyczekiwałam już tej przerwy, gdzie wreszcie będzie można odpocząć...
Kochani,
W tym szczególnym dniu chciałabym wam życzyć wszystkiego co dla was najpiękniejsze. Aby te święta były spędzone w zgodzie i cudownej, rodzinnej atmosferze, żebyście pozostali sobą, nie zakładali żadnej maski. Oczywiście dobrego startu na nowy 2018 rok. Aby wszystkie wasze marzenia wreszcie się spełniły i abyście robili to co kochacie, bo bez tego nie można być szczęśliwym. Wszystkiego Najlepszego i Wesołych Świąt!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz