:)

RECENZJA FILMU 'NERVE' ♥

Hej! Wiem, wiem, trochę czasu mnie nie było, ale to czasami nie ode mnie zależy!
Dziś przychodzę do was z recenzją filmu, który wyszedł jakiś czas temu. Kojarzycie 'Nerve'? Ja do wczorajszego dnia nie kojarzyłam.
Film opowiada historię pewnej nieśmiałej dziewczyny Vee, która pod presją znajomych zaczyna grać w dość niebezpieczną grę 'Nerve'. Zaczyna się od niewinnej zabawy, jednak później okazuje się, że stawka jest dużo większa. Pojawiają się wątki miłości, przyjaźni i wielkiego zagrożenia, jeżeli można tak to nazwać.
Ogólnie rzecz biorąc odkąd ten film wyszedł, jakoś nie mogłam się zebrać, aby go obejrzeć. Koleżanka zaczęła mi uświadamiać, co straciłam tak naprawdę nie widząc tej produkcji, więc w sumie czemu nie? Usiadłam pewnego wieczora na swoim ulubionym fotelu i zaczęłam seans.
No powiem wam, że bardzo fajny film, wciąga...akcenty humorystyczne i tragiczne dodają mu naprawdę wiele uroku.
Samo to, że główne role przypadły Emmie Roberts, która osobiście jest jedną z moich ulubionych aktorek oraz Dave'owi Franco, którego możecie kojarzyć z 'Iluzji' były ogromnym zaskoczeniem, ale moim zdaniem bardzo trafnym wyborem. Idealnie wcielili się w swoich bohaterów, co też można było dostrzec.
Film nie miał żadnych niedociągnięć, wręcz przeciwnie. Wszystko zostało dopracowane perfekcyjnie.
Jeśli chodzi o mnie, to tak jak mówię. Film bardzo mi się podobał. Akcja była dynamiczna i naprawdę wciągająca. Całość była spójna i logiczna. Moja ocena to 9/10.
Jeśli jeszcze nie oglądaliście 'Nerve' to polecam szybko pójść przed komputery i nadrobić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz