:)

RECENZJA FILMU 'FEED' ♥

Hej! Witam was w kolejnym poście, tym razem w recenzji filmu, który niedawno, został przeze mnie obejrzany pt. 'Feed'.
Film opowiada o bliźniakach [Olivia & Matt], którzy są nierozłączni, wszystko robią razem od dzieciaka. Zostają rozdzieleni przez wypadek samochodowy, w którym ginie jedno z nich (to nie żaden spoiler, to się dzieje na początku). To, które przeżyło jest na takim skraju załamania, że zaczyna odczuwać obecność tego drugiego, przez co zaczynają się duże problemy, nie tylko szkolne, ale również głęboko psychiczne.
W rolach idealnie sprawdzili się jedni z moich ulubionych aktorów, ponieważ Olivię grała aktorka z mojego ulubionego serialu 'Słodkie Kłamstewka' - Troian Bellisario [Spencer], a w rolę Matta wcielił się cudowny aktor, bardziej z mojego dzieciństwa - Tom Felton, którego równie dobrze możecie kojarzyć jako Draco Malfoy z Harry'ego Pottera.
Jeśli chodzi o moją opinię. Dawno nie widziałam takiego dobrego filmu, dawno nie zatraciłam się tak w oglądaniu, czegoś co nie jest serialem. Nie wiem czy to przez to, że grali tam właśnie ci aktorzy, do których ja jestem jakoś przywiązana, czy bardziej dlatego że ten film był po prostu ciekawy, ale w każdym razie obejrzałam go i nawet nie wiedziałam ile siedzę już z laptopem. Miałam wrażenie, że minęło 30 minut maksymalnie. Słuchajcie, te wydarzenia, to co się stało po śmierci, to jak się wszyscy zachowywali to było tak realnie oddane. Takie problemy jakie miała osoba, będąca głównym bohaterem. Ja sobie to naprawdę wyobraziłam i to faktycznie się dzieje. Na około nas mogą być takie osoby.
Ten film naprawdę przyparł mnie do muru i naprawdę go polecam. Jeśli oczywiście nie macie problemów z jakimiś filmami dotyczącymi psychiki człowieka, to jak najbardziej powinniście zobaczyć. Mnie jak już powiedziałam, bardzo się podobał i uważam, że zarówno produkcja jak i aktorzy odwalili kawał dobrej i solidnej roboty! :) Polecam!
To była moja recenzja! ;) Za tydzień kolejny post! Więc jak zawsze - do kolejnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz