:)

SCHOOL TAG ♥

Witam! Z racji tego że wakacje dobiegają końca, postanowiłam zrobić school tag czyli rutynowe pytania odnośnie szkoły żeby powoli wprowadzić was w ten nastrój nauki (kogo ja oszukuję)! Zaczynamy!

1. O której wstajesz do szkoły?
- To zależy od tego na którą godzinę do tej szkoły mam. Zazwyczaj jest to 8:00, więc wstaje koło 6:40.

2. Plecak czy torba?
- Wydaje mi się że kiedyś o tym wspominałam. Zależy od ilości lekcji, ale częściej noszę plecak.

3. Czy malujesz się do szkoły?
- I tak i nie, ponieważ jak mam czas to faktycznie podmaluję jakoś rzęsy czy zakryję jakąś niedoskonałość, ale często mi tego czasu brakuje i już nie bawię się w jakieś makijaże.

4. Jak zazwyczaj ubierasz się do szkoły?
- Sportowo? Po prostu jeansy, bluza/bluzka/t-shirt w zależności od pogody i jakieś adidasy albo trampki.

5. Czy jesz w szkole drugie śniadanie?
- Nie, zawsze chciałam jeść, faktycznie brałam to śniadanie do szkoły, ale wychodziło tak że z nim wracałam i jadłam je dopiero w domu.

6. Czym jeździsz do szkoły?
- Ja mam do mojej szkoły blisko, więc chodzę na pieszo.

7. Czy zmieniasz buty w szkole?
- Zmieniam, zawsze.

8. Jak czujesz się w swojej szkole?
- Moja szkoła jest bardzo fajna, panuje w niej miła atmosfera, przede wszystkim są w niej miłe osoby, więc raczej dobrze :)

To już wszystkie pytania! Mam nadzieję że tag wam się spodobał! Życzę wam świetnego nowego roku szkolnego i do kolejnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz