:)

POLSKI TAG !

Hejka! Dziś mam dla was TAG. Kolejny do kolekcji, jest on luźny i spontaniczny...Zacznijmy!

1) Jaka jest twoja ulubiona polska potrawa?
- Ogólnie bardzo lubię polską kuchnię i dużo rzeczy mogłabym tu wymienić, ale tak najbardziej to żurek i pierogi. Pierogi wszelkiego rodzaju...z serem, z jagodami, z kapustą i grzybami, z mięsem, no normalnie wszystkie. A żurek tradycyjna zupa, bardzo ją lubię i jakoś tak te dwie są najlepsze!

2) Ziemniaki, kartofle czy pyry?
- Z każdym określeniem się spotkałam, ale najczęściej mówię ziemniaki, więc raczej pozostanę przy ziemniakach.

3) Wychodzisz na dwór czy wychodzisz na pole?
- Wychodzę na dwór, nigdy nie mówiłam że idę na pole i z takim określeniem się nie spotkałam

4) Kapcie, papcie, papucie czy ciapy?
- Nie spotkałam się nigdy z określeniem ciapy, dla mnie osobiście kapcie, ale czasami powiem papucie :)

5) Ulubiona polska marka?
- Myślę że tu będzie Tymbark. Teraz praktycznie codziennie zdarza mi się go pić i nadal uważam że jest to najlepszy z soków itd...więc TYMBARK

6) Góry, morze czy jeziora?
- Kocham wszystko, ale jak mam wybierać pod swoim kątem, to morze. Uwielbiam się opalać, uwielbiam zapach tego morskiego klimatu od razu człowiek się wycisza, więc raczej morze, ale nie twierdzę że gór czy jezior nie lubię.

7) Część Polski którą chciałabyś odwiedzić?
- Jeśli chodzi o miasto, to Kraków. Jest to miasto, które ma za sobą historię, piękne zabytki i w ogóle jest piękne, więc Kraków :)

8) Jaka jest charakterystyczna cecha miejsca w którym się wychowałaś?
- Nie mam pojęcia, serio trudno mi teraz na szybko coś wymyślić, ale pewnie gdybym pomyślała to byłoby lepiej...Na tą chwilę nie mogę powiedzieć.

To były już wszystkie pytania. Mam nadzieję że taki luźniejszy tag wam się spodobał i do kolejnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz