:)

Taak. Wakacyjnie ;)

Hej wszystkim.

Jutro zacznie się oficjalnie druga połowa wakacji! No niestety za 17 dni szkoła. Ale nie martwcie się! Nadal będę wrzucać posty na bloga. Więc tak byłam na wakacjach i dlatego przepraszam za moją dość długą nieobecność. Chciałabym poruszyć temat Loom Bands czyli takich fajnych bransoletek, które są...no są fajne. Więc nauczyłam się je wczoraj robić, u koleżanki. Zrobiłam dwie dla siebie i jedną dla mamy. Dzisiaj jest pochmurno, trochę pada, ale to nie popsuje mojego dobrego humoru. A piosenka którą dam wam dzisiaj jest taka...szybko wpadająca w ucho. Dokładnie to hit. Hit pewnej Małgorzaty Jamroży zwanej Margaret ^o^ Tak. Kocham Margaret i tą piosenkę :)


No to do kolejnego ! Obiecana piosenka!

https://www.youtube.com/watch?v=d4AYz3Xro0E   <--- KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz