:)

Szczęście rozpiera mnie! ♥

Hej znowu. No jednak nie! Zaczynam od dzisiaj. Dziś byłam bardzo szczęśliwa. Miałam dziś urodziny. Dostałam super prezenty i fajnie się bawiłam. Po raz pierwszy nie chciałam kupnego tortu, postanowiłam zrobić z mamą ciasto co było bardzo przyjemne. Jak chcecie to dam wam przepis, ale to kiedyś jak mnie ktoś poprosi :) Ten mój "tort" był taki pyszny, że chciałam go zjeść całego no ale się powstrzymałam. Dostałam z milion życzeń ;) Z tego również się cieszę i pozdrawiam wszystkich, którzy te życzenia mi złożyli! Dam wam zdjęcie tego tortu i piosenkę która zobrazuje wam mój humor! Chciałabym wam również uświadomić czemu zmieniam bloga. Bowiem skończyłam dziś 13 lat i zaczynam nowy etap w swoim życiu. Chcę żeby mój blog był odzwierciedleniem moich pasji, a nie moją sztuczną osoba wzorowaną na ... nawet sama nie wiem jak to nazwać, po prostu zaczynam nowy etap i chcę go zacząć z wami ^^ Do następnego wpisu!

No to macie piosenkę!

*włącz to*



A to moje urodzinowe ciasto! Zostało tak mało ponieważ było tak pyszne :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz