:)

SPECJAŁ 1000 WYŚWIETLEŃ (♥)

Hejka!

Jak już mówiłam mieliście spodziewać się niespodzianki z okazji 1000 wyświetleń. OTO TAG : MÓJ PIERWSZY RAZ. Nie sugerujcie się nazwą, bo to zupełnie coś innego niż może się wydawać. A ja bez owijania w bawełnę zaczynam specjał!

1) Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością?
- Nie nie rozmawiam. Moja pierwsza miłość była w przedszkolu, taka smutna historia bo później osoba z którą byłam i trzymałam się za rączki przeprowadziła się do innego miasta, bardzo daleko i później nie utrzymywaliśmy ze sobą kontaktu i tak zostało do tej pory.

2) Jaki był twój pierwszy napój alkoholowy?
- Ja alkoholu nie spożywam z racji tej że nie jestem pełnoletnia.

3) Jaka była twoja pierwsza praca?
- Moją pierwszą pracą taką strasznie dziecinną było sprzątanie za pieniążek! I teraz się z tego tak bardzo śmieję, że nie wytrzymuję. :D

4) Jaka była pierwsza osoba która do ciebie dziś napisała?
- Była to moja przyjaciółka, z którą siedzę w ławce i pisałyśmy o jutrze więc tak. Moja dobra przyjaciółka ;D

5) Jaka była pierwsza osoba o której dziś pomyślałaś?
- Pomyślałam o mojej kolejnej przyjaciółce z którą szłam do szkoły, że się spóźnię i ona będzie na mnie zła i wgl XD

6) Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem?
- Nigdy nie leciałam samolotem, chociaż niedługo mam plan wyjechać razem z rodzicami...Ale to później wam zdam relacje, jak faktycznie moje marzenie się spełni ;')

7) Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc?
- Pierwszy raz to jak byłam jakoś mała to zostałam u mojej babci ;) XD

8) Kto był pierwszą osobą z którą dziś rozmawiałaś?
- Moja mama ;)

9) Co było pierwszą rzeczą jaką dziś zrobiłaś?
- No oprócz tego że się obudziłam to przestawiłam budzik na 5 minut późnej!

10) Jaki był pierwszy koncert na którym byłaś?
- Nie wiem, ale odkąd sięgam pamięciom to wydaje mi się że pierwszym koncertem był "WEEKEND" i tak chyba to był mój pierwszy koncert.

11) Pierwsza złamana kość ...?
- Nadgarstek prawej ręki w 2 klasie podstawówki ;D

12) Pierwszy piercing?
- Uszy ;D

13) Pierwszy film który pamiętasz?
- No to oczywiście "Mała syrenka" lub "Król lew" :') Na tym zbudowało się moje dzieciństwo xD

14) Pierwsza uwaga w dzienniczku?
- To była uwaga za gadanie na lekcji w 2 klasie podstawówki, mimo że mówiłam koleżance co było zadane pani zwróciła nam uwagę i postawiła do dzienniczków.

15) Pierwszy współlokator?
- Nie mam jeszcze współlokatora ;)

Dobra to już wszystkie pytania! Mam nadzieję że TAG : SPECJAŁ WAM SIĘ SPODOBAŁ! Już niedługo kolejny post! Do kolejnego!
~ Bloggerka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz