:)

❤️ HOT OR NOT 🖤! FEMALE EDITION ♥

Jak mówiłam, tak się dzieje! Witam was w kolejnym poście HOT OR NOT, tym razem poświęcony naszym drogim paniom :) Zapraszam!

#1 - Miley Cyrus
Miley na pewno znacie. Aktorka oraz piosenkarka. Grała w bajce mojego dzieciństwa...Kto z nas nie lubił Hanny Montany? Później coś się wydarzyło. Stała się bardzo kontrowersyjna i taką ludzie zaczęli ją pamiętać. Dzięki Bogu wkroczył Liam, jej obecny narzeczony i wróciło wszystko tak jakby do normy! Nie jestem fanką 'złej' Miley. Za to uwielbiam tą, która jest teraz! Na obecną chwilę HOT :)
#2 -  Bella Thorne 
Ja już wam raz mówiłam co o niej sądzę. Uważam, że jest niepoważna zachowując się w sposób w jaki to robiła jeszcze kilka miesięcy temu. Jest naprawdę śliczna i bardzo ją szanuję. Jako aktorka pokazała się będąc bardzo młoda. Mimo, że bardzo mi się podoba jej wygląd, to nie mogę dać tu HOT. Bardziej coś pomiędzy.

#3 - Vanessa Hudgens
No i jest! Moja ukochana Vanessa! 'High School Musical', 'Bestia' to nieliczne z jej sukcesów! Jest naprawdę świetną aktorką, grającą na wysokim poziomie! Bardzo ją szanuję i uważam, że jest HOT!
#4 - Gigi Hadid
Możecie jej nie znać, chociaż uważam, że jej osoba jest na tyle rozpoznawalna, że powinniście wiedzieć chociaż z jaką branżą jest związana! Otóż Gigi jest modelką. Mimo młodego wieku doszła na szczyt, bo ma tylko 22 lata! HOT! :)
#5 - Camila Cabello
Ona jest piękna! Ostatnio było z nią trochę dramatów, ale cieszę się, że rozwija się i pracuje nad nowymi kawałami! Camila jest HOT! :)
#6 - Lucy Hale 
Jejku! Tak się cieszę, że jest w tym zestawieniu tak zwana Goose! Lucy jest jedną z lepszych aktorek jakie znam, jakie kojarzę, jakie oglądam. Chyba jej najpopularniejszą rolą jest bohaterka Arii w serialu 'Słodkie Kłamstewka'. Jest naprawdę urocza! Mimo swojej dorosłości nadal wygląda jak nastolatka! HOT! 
#7 - Lorde
Jakby ktoś nie znał, Lorde to dość sławna piosenkarka. Ma specyficzną barwę głosu, w której można naprawdę utonąć. Uważam, że ma talent. Pod względem wyglądu nie jest dla mnie jednak 10/10, więc nie mogę dać jej HOT, ale myślę, że tak pomiędzy...
#8 - Danielle Campbell
Na nią czekałam i się doczekałam. Danielle jest aktorką. Zagrała w wielu filmach oraz serialach. Kto z was nie zna 'The Originals' lub 'Randki z Gwiazdą'! Nasza mała Jessica Olsen urosła! Uwierzycie, że w randce z gwiazdą miała tylko 15 lat? Teraz 22-latka jest rozchwytywana na całym świecie! HOT!
#9 - Bethany Mota 
Jest i youtuberka! Bethany ma ponad 10mln subskrybcji. Osiągnęła taki wynik mając 21 lat! Dziewczyna działa na youtubie dość długo i nie dziwię się, że ma tyle widzów. Jest świetna. Bethany jest również bardzo ładna i wygląda na bardzo miłą! Sami oceńcie! HOT! 
#10 - Acacia Clark 
Acacia Clark jest również youtuberką. Od kilku lat umila nam życie swoimi produkcjami. Ostatnio została mamą małej Brinley i uważam, że jako rodzic radzi sobie bardzo dobrze! Jeśli chodzi o wygląd, Acacia jest naprawdę śliczna i widać, że bardzo o swoją urodę dba! 
To już wszystko na dzisiejszy post! Mam nadzieję, że wam się spodobał! Nie wiem jaki mam plan na następny tydzień, ale to wszystko się okaże! :) Do zobaczenia!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz