:)

YOUTUBE TAG (♥)

Hejka! Dziś przychodzę do was z Youtube Tag. Kilka pytań na temat mojego małego uzależnienia! :) Zacznijmy!

1) Ulubiony youtuber?
- Uważam że ulubionym ytberem jest osoba, którą faktycznie ogląda się dość długo i u mnie jest to Stuu, Stuart jak to woli. Stuu chwycił mnie za serce koło trzech lat temu i od tamtej pory regularnie oglądam jego filmy.

2) Ulubiona ytberka urodowa?
- Jest ich na pewno kilka, ale jeśli miałabym wybrać jest nią raczej Red Lipstick Monster. Bardzo ją podziwiam, uwielbiam ytberów, którzy nie stoją w miejscu, a uważam że Ewa bardzo się rozwija poczynając od kanału, po wydaną książkę która okazała się totalnym sukcesem. Wydaje mi się że Ewa jako osoba jest miła, serdeczna i naprawdę wiele się można od niej nauczyć.

3) Od ilu lat oglądasz youtube?
- No zaczęłam oglądać koło 5 lat temu, nie pamiętam nawet czego szukałam, ale jakoś tak zaczęła się moja przygoda.

4) Czy oglądasz zagranicznego ytba? Kto jest twoim ulubionym ytberem/erką?
- Oglądam i to dość często ostatnio, ale najdłużej oglądam Bethany Motę. Jest po prostu tak wspaniała, śmieszna, robi świetne filmiki. Podziwiam, bo ma dopiero 20 lat a osiągnęła już spory sukces.

5) Co sądzisz o hejtach na ytberów?
- Sądzę że są niepotrzebne. Jeśli nie lubię kogoś po prostu nie wchodzę na jego kanał, nie komentuje i nie daje łapki w dół żeby pokazać że go nie lubię.

6) Czy myślałaś kiedyś o zostanie ytberką?
- Nie i nie mam zamiaru o tym myśleć, nie nadaję się do kamery, jakoś nie umiałabym się wyluzować i mówić sama do siebie. Zwłaszcza że jestem osobą bardzo wrażliwą i hejty w pewnym stopniu mogłyby źle na mnie wpłynąć. Nie widzę swojej przyszłości w ytbie.

7) Co myślisz o vlogach?
- Moim zdaniem są fajne, bardzo lubię oglądać. Można się nieźle odprężyć oglądając taki film.

8) Co myślisz o 'małych' ytberach?
- Każdy od czegoś zaczynał, taki PewDiePie nie był od razu świetnym ytberem, swoją pozycję osiągnął dzięki pracy. Ja nic do młodych ytberów nie mam, niech się rozwijają, próbują nowych rzeczy i znajdą faktycznie swoje zainteresowania i pasje.

9) Którego ytbera chciałabyś zobaczyć mieszkanie?
- Mam 2. Chciałabym 'zwiedzić' mieszkanie Bethany i mieszkanie Karoliny i Darka (hejłobuzy)...Jakoś tak najbardziej mnie one właśnie ciekawią! :)

To już wszystkie pytania z tego Tagu. Mam nadzieję że post wam się spodobał! Do kolejnego :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz